اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت به پرونده حادثه حرم مطهر رضوی رسیدگی خواهد کرد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تحقیقات کاملی با محوریت حادثه ناگوار و تلخ حرم مطهر رضوی در حال انجام است و به امت حزب الله و خاندان معظم این شهید اطمینان خاطر می دهیم که دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت به پرونده رسیدگی خواهد کرد.

دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت به پرونده حادثه حرم مطهر رضوی رسیدگی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی،  غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به اتفاق جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در منزل شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی که در جریان حادثه روز ۱۶ فروردین ماه در حرم مطهر رضوی به شهادت رسیدند، شهادت این دو روحانی مجاهد را به خانواده آنان تبریک و تسلیت گفت.

صادقی در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام محمد اصلانی، ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید گرانقدر گفت: تحقیقات کاملی با محوریت این حادثه ناگوار و تلخ در حال انجام است و به امت حزب الله و خاندان معظم این شهید اطمینان خاطر می دهیم که دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت به پرونده رسیدگی خواهد کرد.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام محمدصادق دارایی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم. دعای این شهیدان عزیز برای نیل به توفیق شهادت مستجاب شد و این عزیزان در بهترین زمان و بهترین مکان به خیل شهدا پیوستند.

صادقی با اعلام آمادگی برای پیگیری مشکلات احتمالی خاندان معظم شهید افزود: با تمام توان و با افتخار در کنار خاندان معظم شهدا خواهیم ماند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول