اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بازداشت 2 کارشناس رسمی متخلف در گلستان

رئیس‌کل دادگستری گلستان از بازداشت دو کارشناس رسمی متخلف در این استان خبر داد و گفت: این کارشناسان در یک پرونده اختلاف ملکی برای ارائه نظر به نفع یکی از طرفین پرونده ۲۰ سکه بهار آزادی درخواست کرده بودند.

بازداشت 2 کارشناس رسمی متخلف در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی رئیس‌کل دادگستری گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و حفاظتی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، دو کارشناس رسمی متخلف در استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: متاسفانه این دو کارشناس رسمی در یکی از پرونده‌های اختلاف ملکی در استان برای اعمال نظر کارشناسی به نفع یکی از طرفین پرونده ۲۰ سکه بهار آزادی درخواست کرده‌ بودند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا اقدامات قانونی کارکنان حفاظت اطلاعات برای دستگیری این دو کارشناس انجام شد.

آسیابی بیان کرد: پس از طی مراحل قانونی و رصدهای لازم، این دو کارشناس متخلف در زمان دریافت وجه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این دو کارشناس با صدور قرار کیفری روانه زندان شدند، تاکید کرد: با توجه به اهمیت نقش نظرهای کارشناسی در پرونده‌های قضایی اقدامات ویژه‌ای را در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی آغاز کرده‌ایم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان عنوان کرد: مباحث قضایی و قانونی یک مسیر مشخص و شفاف دارد و شهروندان و مردم عزیز به این توجه داشته باشند که به افرادی که ادعال حل مشکل آنها از مسیرهای غیرقانونی دارند و یا مدعی حل مشکلات از طریق روش‌های غیراداری و غیرقانونی هستند به هیچ عنوان اعتماد نکنند.

آسیابی بیان کرد: مطمئن باشید افرادی که به ازای درخواست وجه نقد وعده حل مشکل شما در دستگاه‌های اداری به خصوص دستگاه قضایی می‌دهند افراد متخلفی هستند و با مواجه شدن با چنین مورادی حتما موضوع را به شماره ۱۵۸۰ حفاظت اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

وی اضافه کرد: دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان نیز واقع در بلوار شهید کلانتری، خیابان دانشجو، ساختمان دادگستری کل استان گلستان نیز آماده دریافت شکایات و گزارشات حضوری شهروندان و مردم عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول