اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست نجباء از گروههای مقاومت برای انتقال درگیری به خاک فلسطین

سخنگوی جنبش نجباء از همه گروههای مقاومت خواست تا تمام توان خود را برای انتقال درگیری‌ها به خاک فلسطین اشغالی بسیج کنند.

درخواست نجباء از گروههای مقاومت برای انتقال درگیری به خاک فلسطین

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجبای عراق حملات و وحشی‌گری مأموران رژیم صهیوینستی به نمازگزاران مسجدالاقصی را نشانه درماندگی این رژیم دانست.

او به وبگاه شبکه المیادین گفت که رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس نشانه درماندگی صهیونیست‌ها در برابر هوشیاری مردم فلسطین دانست.

او با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی، ادامه داد: «این اقدامات حامل پیامی برای اعراب سازشکار است؛ اینکه عادی‌سازی روابط فاقد هرگونه توجیهی است و آنان هیچ ارزشی برای تل‌آویو و واشنگتن ندارند.»

وی تمام حملات علیه جنبش‌های مقاومت را نبردهای پیشگیرانه برای حفاظت از رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و افزود: «دشمن می‌خواهد که این قضیه به سرزمین‌های اشغالی محدود شود؛ بنابراین باید هر کاری از دستمان ساخته است برای تبدیل پرونده فلسطین به آرمان عربی - اسلامی انجام دهیم تا مانع از تحقق اراده دشمن شویم.»

سخنگوی نجباء در پایان گفتگو با المیادین گفت: «به باور ما همه جنبش‌های مقاومت وظیفه دارند کلیه توان مالی، تجربیات، تسلیحات و امکانات پشتیبانی خود را برای انتقال نبرد به خاک فلسطین اشغالی بسیج کنند. چنین تدبیری، ما را از درگیری‌های جانبی پرشماری که به‌منظور حفاظت از رژیم صهیونیستی شعله‌ور می‌شود، نجات می‌دهد.»

این سخنان در حالی است که قدس اشغالی به ویژه مسجد الاقصی دیروز (جمعه) شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نمازگزاران فلسطینی با مأموران صهیونیست بود، به طوریکه همچون رمضان سال گذشته نیروهای اشغالگر وارد صحن مسجدالاقصی شده و اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای فلسطینیانی را که برای ادای نماز به مسجد الاقصی آمده بودند، «اغتشاشگر» خواند و اعلام کرد که حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها را دستگیر کرده است.

حوادث دیروز در مسجدالقصی واکنش گسترده‌ای در سطح جهان اسلام را موجب شده و گروههای فلسطینی همچون حماس و جهاد اسلامی واکنش بسیار شدیدی داشتند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول