اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اراضی شهر «کوهین» از اوقافی بودن خارج شد/ صدور اولین سند رسمی املاک در کوهین

شهردار کوهین گفت: پس از توافقات انجام شده و خارج شدن شهر از وضعیت اوقافی استقبال شهروندان برای دریافت سند رسمی مالکیت بسیار خوب بوده و تعدادی زیادی از شهروندان برای دریافت سند مالکیت اقدام کرده اند.

اراضی شهر «کوهین» از اوقافی بودن خارج شد/ صدور اولین سند رسمی املاک در کوهین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد رجبی شهردار کوهین با بیان اینکه اراضی شهر کوهین وقف بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از درخواست ها و آرزوهای شهروندان کوهین خارج کردن کوهین از اوقافی بودن بود که با پیگیری ها و جلسات متعددی که برگزار شد، در نهایت با توجه به توافقات انجام شده، در سطح کشور و استان قزوین به عنوان اولین شهری است که موفق شده از اوقافی بودن خارج شود.

رجبی با بیان اینکه در حال حاضر شهر کوهین به عنوان یک شهر موفق در تعیین تکلیف و خارج شدن از اوقافی  بودن برای دیگر شهر ها مطرح است، تصریح کرد: با خارج شدن اراضی شهر کوهین از وضعیت اوقاف، املاک ارزش افزوده پیدا می کند و زمینه و انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهر فراهم می شود.

 این مسئول افزود: پس از توافقات انجام شده و خارج شدن شهر از وضعیت اوقافی استقبال شهروندان برای دریافت سند رسمی مالکیت  بسیار خوب بوده و تعدادی زیادی از شهروندان برای دریافت سند مالکیت اقدام کرده اند.

شهردار کوهین گفت: خوشبختانه با پیگیری و مساعد و همکاری های اداره ثبت و اسناد و املاک استان اولین سند رسمی تک برگی برای واحد های مسکونی شهر کوهین صادر شد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد زیادی از شهروندان کوهین که مراحل قانونی را طی کنند موفق به اخذ سند تک برگی رسمی مالکیت خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول