به گزارش خبرگزاری فارس، به تازگی برخی سهامداران با ثبت پویشی در سامانه «فارس من» از بروز اختلال در سامانه معاملاتی یک کارگزاری بزرگ بورسی (مفید) گلایه کردهاند.
گلایه برخی مخاطبان خبرگزاری فارس از اختلال در سامانه کارگزاری مفید، به امضای 150 نفر از مخاطبان فارس من رسیده است؛ خبرگزاری فارس تلاش میکند موضوع را به اطلاع مسئولان برساند و در صورتی که پاسخ منطقی از سوی متولیان وجود داشته باشد، از طریق خبرگزاری به اطلاع سهامداران میرسد.
بنابراین گزارش، مخاطبان خبرگزاری فارس در ثبت این پویش در سامانه فارس من با تأکید بر اینکه ضرورت دارد «اختلال در سامانه کارگزاری مفید بررسی شود.»، عنوان کردهاند که «شرکت کارگزاری مفید یکی از بزرگترین کارگزاریهای کشور میباشد سود سالیانه این شرکت دهها برابر سایر کارگزاریهاست ولی متاسفانه این کارگزاری در روزهای حساس بورس دچار اختلال شده و موجب ضررهای مالی سنگینی برای سهامداران میشوند اما متاسفانه طی این سالها نه تنها برخوردی با این کارگزاری نشده، بلکه به عنوان کارگزار برتر هم انتخاب شده است. لذا ما سهامداران زیاندیده خواستار بررسی علت اختلال و برخورد با این کارگزاری بوده و خواستار جبران زیانهایی هستیم که در اختلال سامانه برای سهامدار به وجود آمده است.»
تاکنون 156 نفر در امضای این پویش فارس من مشارکت کردهاند، شما هم اگر مشکلی با سامانه کارگزاری مفید دارید، میتوانید از اینجا به جمع این امضاکنندهها بپیوندید.
انتهی پیام/