اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خدا «آینده روشن و پیروزی قطعی» را برای نیروهای مسلح نوید داده است/ دستان متجاوز قطع می شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: هر دستی بخواهد به کشور سیلی بزند ارتش قهرمان و سپاه مقتدر آن را قطع خواهند کرد.

خدا «آینده روشن و پیروزی قطعی» را برای نیروهای مسلح نوید داده است/ دستان متجاوز قطع می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم که پیش از ظهر امروز در محل لشکر برگزار شد، اظهار کرد: آنچه ارتش را با ویژگی های منحصر به فرد در میان تمام نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده این است که فرمان دفاع را از خدا گرفته و این موضوع در قرآن نیز آمده: هر آنچه می توانید نیرو و اسبان سواری مهیا کنید تا در دل دشمنان خدا رعب ترس افکنید.

وی افزود: دومین ویژگی ارتش، حرکت و قیام برای مسیر الهی و انبیا و ائمه است، خدا آینده روشن و پیروزی قطعی را برای نیروهای مسلح نوید داده و آینده جهان با پیروزی عدل و قسط سربازان رقم می خورد، زیرا برای بندگان صالح خدا و برای حمایت از مستضعفان قیام کرده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه افزود: ارتشی که برای یاری دین خدا و جان برکف در راه برپایی عدالت حرکت می کند، پیروز و هر دستی بخواهد ارتش را سیلی بزند قطع خواهد شد.

آیت الله عابدینی در پایان تصریح کرد: امروز آمریکایی های خبیت چه ماموریتی در خلیج فارس دارند؟ ظلم می کنند، خانه ها را ویران می کنند و کشتار مردم بی دفاع رقم می زنند، امروز نیروهای مسلح یمن با سلاح ایمان، آمریکا و عربستان و ائتلاف را به زانو در آورده ، در لبنان و فلسطین، اسراییل و داعش را به زانو در آورده، نیروهای مسلح ما، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر به همراه نیروی انتظامی پای کار هستند و پیروزی از آن ملت خواهد بود

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول