اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور فعال و میدانی در بازار را در دستور کار دارم

مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی قزوین گفت: حضور فعال و میدانی سازمان تعزیرات در امور تنظیم بازار یکی از برنامه های اصلی من است.

حضور فعال و میدانی در بازار را در دستور کار دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین که در محل این اداره برگزار شد، علیرضا حسن پور مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی اظهار کرد: اقدامات جهادی و انقلابی از جمله تاکیداتی است که در دولت مردمی به آن اشاره شده بنابراین باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: حضور فعال و میدانی در تنظیم بازار و تعامل و هم اندیشی با مراجعان و صاحب نظران در دستور کار قرار دارد.

حسن پور یاد آور شد: حضور دائمی تیم تعزیرات در بازار سبب می شود تا دسترسی مردم آسان گردد و قدری از مشکلات آن ها بر طرف شود. 

مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی گفت: حضور فعال و میدانی سازمان و قاطعیت در اجرای احکام از جمله مواردی است که برای انجام آن باید تلاش کرد. 

در سلامت اداری کوچک ترین تخلفی نشد 

هوشنگ بابایی مدیر کل پیشین تعزیرات حکومتی نیز اظهار کرد: ما به صورت شبانه روزی تلاش کردیم و در سلامت اداری کوچک ترین تخلفی گزارش نشد. 

وی افزود: در سال 99 از بالغ بر 10 هزار پرونده وارده فقط 6 فقره باقی مانده بود. 

بابایی خاطر نشان کرد: در حوزه توسعه ادارات ما در استان در بدو ورود تنها 2 شهرستان اداره تعزیرات داشتند که در حال حاضر 3 شهرستان دیگر نیز به جمع دو شهرستان اضافه شده اند. 

مدیر کل پیشین تعزیرات حکومتی یادآور شد: با تعامل خوبی که با سایر دستگاه ها داشتیم توانستیم تعداد ادارات در شهرستان ها را افزایش دهیم.

وی اعلام کرد: در زمان مدیریت من هیچ نیروی جدیدی به اداره اضافه نشد و تعدادی هم نیرو بازنشسته شدند اما ما با تمام ظرفیت به کار خود ادامه دادیم.

بابایی تاکید کرد: در طول خدمت خود تلاش خود را برای انجام شرافتمندانه کارها به کار گرفتم و همواره درب اتاق من بر روی همه باز بود و احترام به ارباب رجوع در دستور کارم قرار گرفت. 

مدیر کل پیشین اداره تعزیرات حکومتی در پایان گفت: امروز خداوند را شاکرم و از امام علی علیه السلام مدد می گیرم که کمک کند تا بتوانم همواره آزادانه خدمت کنم. 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی از هوشنگ بابایی مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی تقدیر و علیرضا حسن پور به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول