اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معضلی به نام مدیران پروازی در «سرایان»

امام جمعه سرایان از مدیران ساکن در این شهرستان خواست تا دست خود را بالا ببرند که با مشاهده وضعیت تعداد اندک ساکنین در شهرستان، وضعیت قرمز برای این موضوع را اعلام کرد.

معضلی به نام مدیران پروازی در «سرایان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامرضا مرتضایی‌نیا» امام جمعه سرایان در شورای اداری شهرستان سرایان اشاره به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مسئولان باید با رویکرد جدید که همان مردمی بودن است حل مشکلات مردم را در سرلوحه خدمت خود قرار دهند.

وی از مدیران بانک‌ها خواست تا جایی که در توان دارند در اعطای تسهیلات قوانین را در جهت رفع مشکلات مردم تسهیل کنند و آنچه که در پایان کار از مسئولان به ارمغان خواهد ماند همدلی و همراهی با مردم در رفع مشکلات آنان است.

امام جمعه سرایان در ادامه گفت: مدیریت شهرستان در توزیع اعتبارات و عمران و آبادانی شهرستان نگاه شهرستانی و بر مبنای عدالت محوری بوده و این موضوع باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

مرتضایی‌نیا در ادامه با نوید آغاز فعالیت‌های اربعین از مسئولان خواست با همراهی با مسئولان عتبات، زمینه رشد فعالیت های عتبات و اربعین را در شهرستان فراهم کنند.

وی از مدیران ساکن در این شهرستان خواست تا دست خود را بالا ببرند که با مشاهده وضعیت تعداد اندک ساکنین در شهرستان، وضعیت قرمز برای این موضوع را اعلام کرد.

«یاسر رضوی‌حیدری» فرماندار سرایان هم در این جلسه با توصیه به مدیران بر نگاه گره‌گشایی و رفع موانع در امور، افزود: باید در اجرای قانون به شدت انعطاف و قوانین را براساس شرایط و منطبق بر ملاحظات مردم در حد امکان عملیاتی و تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی تدوین چشم‌انداز مدیریتی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌های اداری شهرستان را در دولت سیزدهم خواستار شد و عنوان کرد: مسئولان باید مبتنی بر این چشم‌انداز، برنامه‌ها و و پروژه‌های اولویت‌دار، طرح ارائه کنند.

فرماندار سرایان تصریح کرد: تخصیص اعتبارات براساس برنامه های پیش‌بینی شده در چشم‌انداز عملیاتی مسئولان و گزارش عملکرد و جذب اعتبارات در سال ۱۴۰۰ رقم خواهد خورد.

رضوی‌حیدری انسجام در بدنه مدیریتی دولت را یکی از الزامات قانونی مسئولان یادآور شد و حضور جوانان انقلابی با روحیه جهادی را در مجموعه‌های اداری و در میدان کار در صورت نیاز ضروری دانست و با تأکید بر پاسخگویی به موقع و دقیق به مکاتبات فرمانداری و ارباب رجوع توسط مدیران اظهار داشت: بی‌تفاوتی به پاسخگویی بدترین واکنش در ارتباطات و تعاملات به ویژه در برخورد با جامعه کشاورز و دامدار بوده و منجر به تفسیر نادرست خواهد شد.

وی در ادامه با توصیه به مدیران گفت: در تحقق شعار سال باید فرآیندهای موجود در مجموعه را رصد و جمع‌بندی کرده و پیشنهادات خود را در جلسه ویژه شعار سال و تولید دانش‌بنیان ارائه دهند.

فرماندار سرایان همچنین با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت، انتظار مردم را از مسئولان ایجاد تحول برشمرد و بیان داشت: آنچه که مهم است تحول در رویکردها و تغییر نوع نگاه مسئولان با هدف گره‌گشایی و رفع مشکلات مردمی و تزریق اعتماد و امید به مردم به ویژه نسل جوان است.

رضوی‌حیدری در ادامه با اشاره به رویداد فرهنگی روز معلم و دعوت از سخنران کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به شهرستان، از مدیران شهرستان دعوت کرد در برپایی باشکوه این رویداد همکاری کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول