اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آغاز تدوین دانشنامه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان از آغاز تدوین دانشنامه تربیت معلم در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشنامه پایگاه جامع پژوهشی برای دسترسی پژوهشگران و استادان است.

آغاز تدوین دانشنامه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین خنیفر در خصوص طرح نگارش دانشنامه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مقدماتی طرح مذکور انجام شده است و با برگزاری جلسات متعدد نیز درصدد راه اندازی پورتال مربوطه هستیم.

وی با اشاره به تدوین و گردآوری تاریخ یکصد ساله تربیت معلم در ایران منتشر شده در 31 جلد توسط این دانشگاه، تصریح کرد: دانشنامه تربیت معلم، گردآوری دانش تثبیت شده و تبدیل آن به یک پایگاه جامع پژوهشی است که می تواند در دسترس پژوهشگران و استادان قرار گیرد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، ایجاد مرجعیت علمی و پژوهشی در حوزه تربیت معلم را از اهداف این طرح کلان برشمرد و افزود: فرایند تدوین دانشنامه فعالیتی دایمی است، باید همه اعضای هیأت علمی در تدوین این دانشنامه اهتمام جدی داشته باشند.

وی تأکید کرد: به منظور آشنایی با اهداف، ویژگی ها و نحوه و چگونگی نگارش، برگزاری کارگاه هایی به صورت مجازی و حضوری پیش بینی شده است که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

خنیفر با معرفی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به عنوان متولی طرح نگارش دانشنامه تربیت معلم در دانشگاه، ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری، فاز نخست این پروژه کلان با همیاری و مشارکت اعضای دانشگاه به نتیجه مطلوب برسد.

گفتنی است تالیف دانشنامه تربیت معلم در پنجاه و یکمین جلسه شورای پژوهشی، 23 فروردین ماه سال جاری تصویب شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول