اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انگیزه بازیکنان و حواشی به جذابیت فینال بسکتبال می‌افزاید

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: فینال امسال از سختی بیشتری برخوردار است، هر ۲ تیم سعی می‌کنند بهترین کیفیت فنی خودشان را نشان دهند، انگیزه بازیکنان و حواشی دیگری نیز وجود دارد که به جذابیت فینال می‌افزاید.

انگیزه بازیکنان و حواشی به جذابیت فینال بسکتبال می‌افزاید

محمدرضا اکبری بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره شرایط ذوب‌آهن پیش از فینال لیگ برتر اظهار داشت: امسال شانزده تیم در غالب ۲ گروه در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند که تیم ذوب‌آهن با حضور در گروه الف با تیم‌های شهرداری گرگان (قهرمان فصل گذشته)، پالایش نفت آبادان (تیم چهارم فصل گذشته)، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم‌آوران سیرجان هم‌گروه بوده و توانست به دور بعد صعود کند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد نیز دوباره تیم‌ها به چهار گروه تقسیم شدند که در پایان به عنوان صدرنشین به مرحله پلی‌آف صعود کردیم و با عبور از مراحل حذفی نیز توانسیم در بازی فینال برابر شهرداری گرگان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر قرار بگیریم.

اکبری تصریح کرد: وقفه یکی دو هفته‌ای به وجود آمده قبل از بازی فینال می‌تواند به آماده‌سازی هرچه بهتر تیم کمک کند و در روز فینال با هماهنگی و شرایط بهتر می‌توانیم پا به زمین مسابقه بگذاریم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: فینال امسال از سختی بیشتری برخوردار است چرا که جدای از بحث فنی که هر ۲ تیم سعی می‌کنند بهترین کیفیت فنی خودشان را نشان دهند، انگیزه بازیکنان و حواشی دیگری نیز وجود دارد که دو تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان سعی می‌کنند عنوان قهرمانی را تصاحب کنند و این موارد به جذابیت فینال می‌افزاید.

وی افزود: پنچم اردیبهشت ماه بازی فینال همچون سال پیش و کل مسابقات متمرکز در تهران برگزار می‌شود که هر تیمی که بتواند از مجموع پنچ بازی به سه پیروزی دست پیدا کند، می‌تواند قهرمان این فصل لیگ برتر بسکتبال باشد.

اکبری در پایان ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد بسکتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد: با کسب قهرمانی مزد تلاش و پشتکار مربیان و بازیکنان تیم به دست می‌آید و یک خسته نباشید به همه اعضا باشد چرا که بعد از مدت‌ها تیم بسکتبال ذوب‌آهن به این مهم دست پیدا خواهد کرد و این شرایط برای بسکتبال اصفهان نیز حائز اهمیت است و می‌تواند به روز‌های اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول