اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقتدی الصدر: کشتار غیرنظامیان، فصل مشترک داعش و صهیونیست‌هاست

رهبر جریان صدر عراق ضمن محکومیت کشتار غیرنظامیان در افغانستان و فسلسطین اشغالی، تأکید کرد که صهیونیستها و عناصر داعش، دشمن آشکار حق هستند.

مقتدی الصدر: کشتار غیرنظامیان، فصل مشترک داعش و صهیونیست‌هاست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق شامگاه امروز پنجشنبه در واکنش به انفجارهای تروریستی در افغانستان تأکید کرد که داعشیها با صهیونیستها در کشتار مردم مشترک هستند.

الصدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود نوشت: «صفت زشت مشترک بین صهیونیستها و تروریستهای داعشی و کسانی که از آنان هستند و همچنین کسانی که با دین اسلام میانه‌رو دشمنی می‌کنند، اعلام دشمنی واضح با حق در ماه مبارک رمضان است».

 

وی تصریح کرد، صهیونیستها دشمنی خود را با قدس شریف علنی می‌کنند و عناصر داعش نیز علنا دشمن ضریحها و مساجد متعلق به شیعیان امیر المومنی علی (ع) هستند و در این زمینه به رژیم صهیونیستی و بنی امیه اقتدا می‌کنند.

رهبر جریان صدر خاطر نشان کرد، تروریستها خشم خود را نسبت به مسلمانان ابراز می‌کنند، ولی صهیونیستها را سالم می‌گذارند و در این زمینه به سخنان یکی از سرکرده‌های خود استناد می‌کنند که مدعی شده بود یهودیان نسبت به دیگران، به اسلام نزدیکتر هستند.

الصدر ضمن انتقاد شدید از انفجارهای افغانستان و حداث فلسطین اشغالی کسانی را که در قبال این ظلمها در افغانستان، فلسطین و سوئد سکوت می‌کنند و با تندروهایی که دستشان به خون آغشته شده است، به خاطر قدرت و نفوذ صلح می‌کنند، محکوم کرد. 

در پی انفجارهای امروز که نمازگزاران و غیر نظامیان را در شهر مزار شریف هدف قرار داد، 30 غیر نظامی به شهادت رسیدند و 80 نفر دیگر نیز زخمی شدند(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول