اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آبرسانی به ۳۰۰ روستای محروم لرستان با کمک بسیج سازندگی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از عقد قرارداد با بسیج سازندگی برای آبرسانی به آبرسانی به ۳۰۰ روستای محروم لرستان خبر داد.

آبرسانی به ۳۰۰ روستای محروم لرستان با کمک بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمیدرضا کرم‌وند مدیرعامل شرکت آبفا در لرستان گفت: جلسه استانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به منظور سرعت بخشیدن و هماهنگی کامل بین دستگاه‌ها در پروژه عظیم آبرسانی به روستاهای استان به ویژه روستاهای محروم با حضور استاندار ، فرمانده سپاه استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس بسیج سازندگی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

وی از عقد قرارداد برای آبرسانی به روستاهای لرستان در این قرارگاه خبر داد و افزود: این قرارداد به مبلغ بیش از ۴۲۵ میلیارد تومان بین شرکت آب و فاضلاب استان لرستان و بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: بر اساس این قرارداد به بیش از ۳۰۰ روستای محروم لرستان آبرسانی خواهد شد و امیدواریم که با این اتفاق مهم شاهد رفع مشکلات روستاهای محروم لرستان در بحث تامین آب شرب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده است که هر ۲ هفته یک بار به منظور بررسی وضعیت پیشرفت پروژه جلسات این قرارگاه تشکیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول