اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای خرید تخت نوزاد

تخت خواب نوزاد خود را به سبک مدرن خریداری کنید. از آنجایی که محصولات بسیار مدرنی برای زندگی آپارتمانی شما در نظر گرفته شده است.

راهنمای خرید تخت نوزاد

باید به شما این نوید را بدهیم که برای خرید سیسمونی نوزاد خود سه انتخاب بسته به مساحتی که در اختیار دارید در پیش روی شما قرار دارد. در قدم اول می توانیم از مدل گهواره ای بهره بگیرید که تنها برای دوره تولد تا سه دو سالگی فرزند شما مناسب است. انتخاب دیگری که در پیش روی شما است تخت خواب های است که به صورت دو کاره برای فرزند دو ساله تا دوازده ساله شما مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت می توانیم به تخت های سه منظوره اشاره داشته باشیم که گهواره، تخت نوزاد و نوجوان را به صورت سه منظوره برای شما عزیزان فراهم می آورد. از آنجایی که شاید برخی از ما هنوز با این محصولات آشنایی نداشته باشیم در مقاله پیش رو سعی بر معرفی بیشتر این کارها داریم پس با ما همراه باشید.

تخت نوزادی 70*130

 تخت خواب نوزادی یا همان گهواره های کودکی ما این روزها با یک سایز استاندارد که 70*130 است در بازار به فروش می رسد. شما می توانید از این مدل به صورت چرخی یا به صورت پایه دار برای فرزند خردسال خود همراه با سایر اکسسوری ها خریداری کنید. مدل گهواره ای ساده ترین مدلی است که برای بچه ها تا سن دو الی سه سالگی کاربرد دارد. اگر می خواهید مدام تغییر دکوراسیون اتاق خواب فرزند خود را تغییر دهید این محصول برای پذیرایی از فرزند تازه متولد شده شما بهترین گزینه انتخابی محسوب می شود. خرید میز درآور، کمد و بوفه های دکوری همراه با این گهواره دکوراسیون ویژه تری را برای شما فراهم می آورد.

تخت نوزاد نوجوان 80*180

تخت خواب های دو منظوره با هدف بهره گیری بیشتر از تخت خواب برای فرزند شما طراحی تولید شده است. تا بار هزینه های مالی شما را کاهش دهد. این تخت خواب را از شروع تولد تا سن دوازده سالگی فرزند خود می توانید مورد استفاده قرار دهید. استفاده از تشک 70*130 برای استفاده از گهواره آن عموما توصیه می شود و با برداشتن میزهای عسلی که روی کار سوار شده است می توانید به تخت خواب نوجوان آن دست پیدا کنید. این امر برای کسانی که فضای خیلی زیادی در اختیار ندارند انتخاب ایده الی به شمار می آید. سایز 180 * 80 مثل نوزاد نوجوان است فقط گهواره دارد و از تخت خواب مهمان در این مدل خبری نیست.

تخت نوزادی سه منظوره یا گهوارهای

 با خرید تخت خواب های سه منظوره با یک تیر سه نشان را به هدف خواهید زد و تا دوازده سالگی فرزند خود از خرید تخت خواب جدید در امان خواهید ماند. شاید قیمت تمام شده این محصولات قدری بیشتر تخمین زده شود؛ اما محصولی بسیار کارآمد است که نسبت به تخت خواب های دو طبقه فضای زیاد را در منزل شما اشغال نمی کند و کارآمد تر در فضای کمتر برای شما به کار گرفته می شود. در قدم اول می توانیم به حالت گهواره ای که تخت خواب شما دارد و تا دو سالگی برای استراحت نوزاد شما در نظر گرفته شده است اشاره کنیم. در قسمت جلوی این تخت خواب باکس های به عنوان میز کنار تختی در نظر گرفته شده است که شما با برداشتن آن می توانید صاحب یک تخت خواب نوزادی بزرگ تر باشید. عموما سایز تخت گهواره 70*130 است و برای نوزاد 80*180 را در نظر می گیرند. در قسمت پایین تختخواب بخشی به عنوان باکس تعویض پوشک در نظر گرفته شده است که شما از چهار سالگی تا نوجوانی می توانید با استفاده از یک تشک سایز 80*180 از آن به عنوان تخت خواب مهمان برای فرزند خود استفاده کنید.

رنگ ایده ال برای سرویس خواب  نوزادی دخترانه

 همان طور که می دانید سرویس خواب های دخترانه از رنگ های ملایم تری نسبت به سرویس خواب های پسرانه بهره گرفته اند. رنگ سفید، صورتی، یاسی و یا حتی کرم رنگ انتخاب های است که شما برای خرید سرویس خواب دخترانه می توانید از آن بهره بگرید. ترکیب رنگ سفید و صورتی، یا مشکی و کرم هم انتخاب های ویژه ای را برای شما فراهم می آورد.

سرویس خواب پسرانه چه رنگی باشد

 آیا می خواهید صاحب یک سرویس خواب ویژه باشید. باید از رنگ های ترکیبی در این راستا کمک بگیرید. سفید، سبز چمنی، آبی، قهوه ای، نارنجی و سایر آیتم های رنگی را به صورت تکی و یا با ترکیب با رنگ مشکی و سفید و کرم می توانید برای دیزاین با سرویس خواب نوجوان و کودک خود استفاده کنید.

کلام آخر پیرامون راهنمای خرید تخت خواب نوزاد

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید سرویس خواب نوجوان انتخاب های بی شماری در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از گهواره، گهواره و تخت خواب نوجوان، گهواره و تخت خواب نوجوان و تخت خواب مهمان به صورت همزمان برای سیسمونی اتاق خواب فرزند خود بهره بگیرید. اگر می خواهید مدام تغییر دکوراسیون حاصل کنید که خرید گزینه تخت نوزادی پیشنهاد ما است که به صورت آنلاین https://moblomiz.com/Products/Babyservice می توانید مدل ها را ببنید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون نمی بینید و می خواهید در هزینه های مصرفی خود صرفه جوی کنید با تخت خواب های دو منظوره و سه منظوره یک بار برای همیشه هزینه کنید و تا پانزده سالگی از خرید تخت خود را در امان نگاه دارید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی تخت خواب های نوزادی مورد توجه شما عزیزان قرا رگرفته باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول