اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیام تبریک مسؤولان در پی قهرمانی نساجی مازندان در جام حذفی فوتبال ایران

مسؤولان استان مازندران طی پیام‌های جداگانه قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران را در جام حذفی کشور تبریک گفتند.

پیام تبریک مسؤولان در پی قهرمانی نساجی مازندان در جام حذفی فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از استان مازندران، پس از قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در جام حذفی کشور، مسؤولان استانی طی پیام‌های این پیروزی را به بازیکنان، کادر فنی و مردم استان تبریک گفتند.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران با صدور پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم نساجی مازندران در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، گفت: امروز، فوتبال ایران باید به نساجی مازندران احترام بگذارد. ‎

متن کامل پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

امشب در ورزشگاه آزادی، تیم نساجی مازندران نتیجه‌ای تاریخی را به ثبت رساند و با قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، نام فوتبال مازندران را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه ساخت.

این پیروزی تاریخی در فینال جام حذفی کشور که دستاوردی بزرگ و ارزشمند برای فوتبال مازندران است، در سایه حمایت، تلاش و همت تک تک بازیکنان غیور، دست اندرکاران، کادر فنی تیم و هواداران حماسی و بی‌نظیر نساجی بدست آمد و ثابت کرد که در سایه همدلی و اتحاد می‌توان دست به کارهای بزرگ زد.

امروز؛ فوتبال ایران باید به نساجی مازندران و نتیجه درخشانی که این تیم ریشه‌دار و تاریخی کشور رقم زد، احترام بگذارد.

وقت آن است تا پس از شادی و نشاطی که حق مردم دیار علویان است، با جدیت و دلبستگی تمام به این تیم بزرگ فوتبال ایران، با اتمام بهنگام بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تمرکز بر دیگر مسائل مهم تیم عزیزمان، زمینه تداوم پیروزی‌های نساجی مازندران را در لیگ برتر بویژه مسابقات مهم آسیایی که در پیش دارد، آماده کنیم.

اینجانب فتح جام قهرمانی مسابقات حذفی فوتبال کشور که نشان لیاقت و شایستگی جوانان این مرز و بوم در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال است، را به تک تک بازیکنان غیور، کادرفنی پرتلاش، مسؤولان و مالک باشگاه، هواداران پرشور و بزرگ این تیم و مردم ورزش‌دوست و قهرمان پرور استان تبریک می‌گویم و امیدوارم؛ خداوند قادر متعال، نساجی مازندران را در پیمودن مسیر خطیری که در فوتبال ایران و آسیا در پیش دارد، موفق و سربلند بدارد. ان شاء الله تعالی

*پیام تبریک نماینده ولی فقیه در مازندران

آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در پیامی قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

قهرمانی تیم ریشه‌دار و دوست داشتنی نساجی مازندران در رقابت‌های جام حذفی کشور که به همت استعدادهای جوان این تیم به دست آمد، بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران استان مازندران را اثبات کرد و جلوه دیگری از اراده و ظرفیت بالای جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به عموم مردم ورزش دوست استان مازندران و شهرستان قائم شهر تبریک عرض می‌کنم و از همه تلاشگران عرصه ورزش استان، مدیریت، کادر فنی، بازیکنان باغیرت و همه کسانی که در خلق این حماسه، تاثیرگذار بوده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

*پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا مازندران

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز طی پیامی قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران را در جام حذفی فوتبال کشور تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و عزیز مازندران با یکدلی و یک‌صدایی ثابت کردند که رمز موفقیت و قهرمانی، همدلی و اتحاد برای عزت و سربلندی مازندران قهرمان‌پرور است.

اینجانب پیروزی غرورآفرین و قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در جام حذفی کشور  و صعود به لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان نماینده کشور عزیزمان ایران اسلامی را به مردم قهرمان‌پرور و ورزش دوست مازندران و هوادران این تیم قهرمان تبریک می‌گویم و از  استاندار محترم و همه مسؤولان  و دست‌اندرکاران ورزش استان که با تلاش و همت مضاعف این افتخار بزرگ را برای مازندران، استان شهیدپرور و ورزش خیز کشور به ویژه مردم عزیز و صبور قائمشهر رقم زدند و نیز  از همه مردم ورزش دوست به خصوص مربیان، بازیکنان ، هیات مدیره این باشگاه و پیشکسوتان فوتبال  استان تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم به یاری حق‌تعالی این قهرمانی‌های پیاپی که موجبات امید، نشاط و شادی مردم عزیز استان را فراهم می‌سازد ،همواره تداوم داشته و  همچنان موجب سربلندی و  عزت ملت عظیم الشان ایران  باشد.

*پیام تبریک مجمع نمایندگان مازندران در پی قهرمانی نساجی

 کیوان مرادیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در پیامی قهرمانی تیم نساجی مازندران را تبریک گفت که در این پسام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

قهرمانی تیم محبوب نساجی مازندران در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور موجب خرسندی و خشنودی مردم مومن و انقلابی این خطه گردید.

بازی‌های خوب و اخلاق مدارانه یاران صمیمی نساجی در این دوره از رقابت‌ها، سخت‌کوشی و جوانمردی ورزشکاران غیرتمند مازندران را به نیکی اثبات کرد.

اینجانب به نمایندگی از مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران این پیروزی شیرین را به یکایک مردم خونگرم و ورزش‌دوست این دیار به‌ویژه اهالی غیرتمند قائمشهر و نیز مسؤولان، مربیان و ورزشکاران ساعی نساجی مازندران صمیمانه تبریک عرض کرده و توفیقات آنان را در دیگر میادین از خداوند سبحان مسئلت دارم.

*سلگی: قهرمانی نساجی؛ پایان دوگانه‌های کاذب قرمز و آبی

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در پیامی قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی کشور را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

قهرمانی نساجی پایانی بود بر دوگانه‌های کاذب قرمز و آبی و "نه" بزرگ به همه مفروضات و بدیهیات است. آنان بدون زمین چمن، و با همه نداشته‌هایشان بر همه داشته‌های رقیبان فائق آمدند و فعل "توانستن" را صرف کردند.

درود بر جوانان پرتلاش دیار کهن اهورایی_عاشورایی مازندران، درود بر غیرت و پایمردی تان، 
و سپاس بیکران از استاندار خدوم و پر تلاش مازندران که جانانه در کنار جوانان بدون پارتی فوتبال ایستاد، تا ته خط، تا قهرمانی.

ویژگی مردان و زنان این دیار، فتح قله‌های رفیع است چه در شلمچه، چه خان‌طومان و میادین ورزشی. ممنونیم در اردیبهشت که ماه شهیدان مازندرانی خان‌طومان است قلب خانواده‌های شهدا را شاد کردید. درود بر شما بهجت آفرینان و غرور آفرینان. خدای بزرگ را شاکریم که برای موفقیت این تیم از هیچ کوششی فروگذار نکردیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول