اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

وزیر علوم: به کار گیری تمام توان جامعه دانشگاهی برای رفع دغدغه‌‌های رهبری

وزیر علوم از به کارگیری تمام توان و ظرفیت این وزارتخانه برای رفع دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه تقویت امید و خودباوری در میان جوانان خبر داد.

وزیر علوم: به کار گیری تمام توان جامعه دانشگاهی برای رفع دغدغه‌‌های رهبری

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان از فعالیت دانشگاه‌ها تقدیر و حمایت کامل کردند، گفت: من از جانب جامعه دانشگاهی و فرهیختگان کشور از حسن نظر مقام معظم رهبری نسبت به دانشگاهیان تشکر می‌کنم، جامعه دانشگاهی تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های موجود انجام می‌دهند.

زلفی‌گل ادامه داد: مقام معظم رهبری فعالیت‌های علمی دانشگاهیان را تائید کردند و فرمودند یکی از جاهایی که دشمنان ما به آنجا چشم طمع دوخته‌اند دانشگاه‌ها هستند، دانشگاه‌های ما با فرهنگ و روحیه انقلابی در حال فعالیت هستند و ما باید حواسمان باشد که امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم.

وی افزود: بحث بعدی که مقام معظم رهبری به عنوان دغدغه مطرح کردند این بود که روحیه انقلابی و هویت‌مداری به ویژه در نسل جوان تقویت شده و جوانان ما با این نوع نگاه فعالیت کنند تا در آینده برای آبادانی کشور تلاش کنند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: بحث تزریق امید به جوانان و تقویت خودباوری از تأکیدات مقام معظم رهبری بود که از اساتید دانشگاه و مسوولان دانشگاهی خواستند برای رفع این دغدغه‌ها تمام تلاش خود را کرده و از توان و ظرفیت کامل وزارت علوم استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول