اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ‌های مقاومت تزریق می‌کند

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان گفت: مردم فلسطین همچنان زنده هستند چرا که مقاومت زنده است و راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ‌های مقاومت تزریق می‌کند.

راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ‌های مقاومت تزریق می‌کند

جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص اهمیت روز قدس اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) درسال ۱۳۵۸ روز  قدس را پایه گذاری کرد و از مسلمانان تمام جهان درخواست کردند آخرین روز جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۲ سال از آن روز می‌گذرد و همچنان بزرگداشت روز قدس پایدار بوده و قدس در حقیقت قلب تپنده دنیای اسلام است و این به این معنی نیست که این روز فقط به نام فلسطین یاد شود در این راستا این روز تقابل بین مستضعفین با مستکبرین و حق علیه باطل است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان ادامه داد: روز قدس بیانگر این موضوع است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود و امت اسلامی زنده است و مردم فلسطین را از یاد نخواهد بود.

مجتهد شبستری تصریح کرد:  با گرامیداشت روز قدس مردم فلسطین هم اطمینان پیدا می‌کنند که مردم جهان پشتیبان آنها هستند که و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این موضوع است که مردم ایران همچنان متعهد به آرمان مهم انقلاب اسلامی همانا حمایت از مظلومان هستند و حضور مردم در راهپیمایی مصداق بارز این امر مهم است.

وی عنوان کرد: امید است امسال هم مانند سالیان گذشته با قصد قربت در این حرکت بزرگ که حمایت از مظلومین و نهی از منکر بوده به طور یکپارچه حضور جدی و پرشوری داشته باشند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه دین فقط  به جا آوردن نماز و روزه نیست، عنوان کرد: دین در کنار نماز و روزه توجه به همنوع و توجه به مظلومین است بنابراین به نام به فرموده رسول اکرم هر کسی صدای مظلومیت انسانی را بشنود که از مسلمانان درخواست کمک می‌کنند و مسلمان بتوانند کمک کند و این اقدام را انجام ندهد مسلمان نیست و حداقل کاری که ما می‌توانیم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دهیم حضور جدی و پر شور در راهپیمایی روز قدس است.

مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: روز قدس مسئله اسلام و یک موضوع جهانی و حمایت مظلوم در برابر ظالم است در این راستا می‌تواند یک عامل اساسی  وحدت بین مسلمانان باشد و از سیاست‌های ثابت جمهوری اسلامی ایران بوده و با تغییر دولت این موضوع همچنان ثابت و مستمر است.

وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به این  منظور است که اعلام کنیم تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و پایداری در برابر دشمن است و با عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها موضوع فلسطین حل نمی‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان اذعان کرد: مردم فلسطین همچنان زنده هستند چرا که مقاومت زنده است و راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ‌های مقاومت تزریق می‌کند. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول