اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم: قدس مسئله تمام انسان‌های عدالتخواه است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: قدس یک مسئله عربی و ملی نیست بلکه مسئله‌ای مربوط به دنیای اسلام و تمام انسان‌های عدالتخواه در جهان است.

امام جمعه قشم: قدس مسئله تمام انسان‌های عدالتخواه است

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) و نماد مبارزه با استکبار و ستم در تمام جهان است و نشان از تیزهوشی بنیانگذار انقلاب اسلامی در راه‌اندازی‌ نهضت‌های عدالتخواه و آزادی‌خواه دارد.

حضرت امام خمینی در خصوص قدس فرموده اند« مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‏ ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجد الاقصی‏ پی‏ ریزی شد تا آن گاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است.»

وی ادامه داد: ذات انقلاب اسلامی بر مبنای مبارزه با زورگویی مستکبران بنا شده و حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم اوباش و جعلی صهیونیستی نیز در راستای همین آرمان است.

به گفته امام جمعه شهرستان قشم، روز قدس هم اکنون در سراسر جهان به نماد مبارزه با استکبار تبدیل شده و مسلمانان در این روز از تمام کشورها ندای استکبارستیزی و عدالتخواهی را به آسمان می رسانند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: حصارها و گنبدهای آهنین نمی توانند از این رژیم جعلی و جنایت‌کار محافظت کنند و به یاری خداوند به زودی شاهد فروپاشی این رژیم که فتنه جهان است خواهیم بود.
حجت الاسلام حاجبی اضافه کرد: روز قدس نماد همبستگی امت اسلام است و از همین روی لرزه به اندام رژیم کودک‌کش صهیونیستی و هم پیمانانش می اندازد.
وی اظهار داشت: صف‌های بهم پیوسته مسلمانان در روز قدس بحران هویتی رژیم جعلی صهیونیستی را بیش از پیش بر جهانیان روشن ساخته و اعتبار حامیان آنها در منطقه را از میان برده است.

حجت السلام حاجبی خاطرنشان کرد: برافراشته شدن پرچم اسلام در روز قدس ترس و هراس را در دل صهیونیست ها ایجاد می کند و مردم مومن و موحد قشم همپای سایر مسلمانان جهان در روز قدس با صف های بهم پیوسته از رژیم صهیونیستی اعلام برائت می کنند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول