اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

دعوت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای از عموم مردم خداجوی ایران اسلامی برای حضور و شرکت در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت به عمل آورد.

دعوت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای از عموم مردم خداجوی ایران اسلامی برای حضور و شرکت در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش فارس متن این بیانیه به شرح زیر است:

«یادتان باشد بی گناهان خدایی دارند

با ورود به قرن جدید هنوز شاهد آنیم مردم مظلوم جهان با تحولات بزرگی بر سر استعمار ستیزی برخی زورگویان جهان و بدخواهان عدالتخواهی در بسیاری از کشورها دسته پنجه نرم میکنند.

ماه مبارک رمضان فرصتی بود تا چه حکام خارجی و  چه برخی دولتمردان و مسئولان اجرایی در داخل هم به خود آیند که تنها راه نجات و رستگاری در تامین امنیت و آرامش مردم و رفاه ملی و خدمت بی منت به مردم است.

استکبار جهانی سال‌هاست در مسئله فلسطین با زدو بندهای کثیف و خباثت گونه خود جان هزاران مرد و زن و بچه  بی‌گناه را دستاویز خودخواهی‌های خود قرار دادند و غافل از آنکه علیرغم ادعای خداپرستی گویا یادشان رفته بی‌گناهان خدایی دارند.
روز قدس شریف که به ندای خمینی کبیر نامگذاری شده تنها برای آزادسازی فلسطین و بیت المقدس طراحی نشده بلکه هشداری است به همه کسانی بر خلاف مصالح مسلمین رفتار کنند و آنگاه عذاب الهی را خواهند چشید. بدانیم این وعده قرآن است.

فلذا در آستانه روز جهانی قدس‌، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از همه جوانان و عدالتخواهان ایران اسلامی می‌خواهد با وحدتی مثال زدنی و همتی والا در این همایش مردمی بین المللی شرکت کرده و بار دیگر موجبات عزت مسلمین در سراسر جهان را فراهم سازیم.

والسلام علیکم و رحمه الله
جمعیت جوانان انقلاب اسلامی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ شمسی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول