اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستانی‌ها یک‌صدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد

استاندار گلستان گفت: گلستانی‌ها فریادهای خود را بر سر رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی و ایادی منحوس آنها بزنند تا به امید خداوند شاهد آزادی هر چه سریع‌تر مردم مظلوم فلسطین و تمامی ملت‌های رنج کشیده و در بند دنیا باشیم.

گلستانی‌ها یک‌صدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از استانداری گلستانف علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی در پیامی اعلام کرد: آزادی نعمتی ارزشمند است که خداوند به تمامی بندگان خویش عرضه کرده و سلب آزادی و هتک حرمت انسان‌ها در مبانی دینی و ارزش‌های اجتماعی مذموم و ناپسند است.

در این پیام آمده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی اقدامی ارزشمند از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله بوده است.

وی ادامه داد: دفاع از آرمان ملت‌های مظلوم و پشتیبانی و حمایت از آنها همواره جزء اصول خدشه‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران بوده است و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی همواره تاکید بالایی بر آن داشته اند.

استاندار گلستان تاکید کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی که دستاورد خون هزاران شهید بوده و هست توانسته است در سراسر جهان پایگاه‌های قدرتمندی را ایجاد کند و امروز آزادیخواهان دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پایگاه واقعی دفاع از حقوق بشر و انسان‌ها می‌شناسند.

زنگانه خاطرنشان کرد: بی‌تردید در گام دوم انقلاب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از تمامیت‌های ارضی و آزادی‌های انسانی در دستور کار قرار خواهد دارد.

وی در این پیام تاکید کرد: در آستانه روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و قدرشناس استان گلستان دعوت می‌کنیم تا روز جمعه در راهپیمایی عظیم این روز حضور یابند و با توجه به کثرت واکسیناسیون و ایجاد ایمنی نسبی در سطح جامعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، فریادهای خود را بر سر رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی و ایادی منحوس آنها بزنند تا به امید خداوند شاهد آزادی هر چه سریع‌تر مردم مظلوم فلسطین و تمامی ملت‌های رنج کشیده و در بند دنیا باشیم و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحویل دهیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول