اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس/ مردم روزه دار قزوین حماسه ای جدید رقم زدند

مردم و مسئولان استان قزوین همراه با مسلمانان سراسر جهان در روز قدس با حضور گسترده در خیابان‌ها بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس/ مردم روزه دار قزوین حماسه ای جدید رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، ملت مسلمان به مسئله فلسطین بعنوان یک ضرورت در حمایت از ملت های مظلوم و مورد ستم نگاه می‌کنند.

امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس پس از این که دو سال کشور در شرایط کرونایی قرار داشت و به صورت حرکت خودروها و موتورسواران برگزار شد، در سال جاری با کاهش شدت بیماری کرونا و با حضور اقشار مردم روزه دار در سراسر استان قزوین برگزار شد.

راهپیمایی عظیم و حماسی مردم روزه‌دار و استکبارستیز قزوین در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد اما بسیاری از مردم از ساعات اولیه صبح برای حضور در راهپیمایی در مبادی مسیرهای اعلام شده گردهم آمده‌ بودند.

امروز مردم و مسئولان استان قزوین چهل و سه سال پس از نامگذاری روز قدس و با رقم زدن حماسه ای جدید، یکصدا، مظلومیت قدس و غزه را فریاد زدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول