اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قربانی: چرا مالکیت تیم ماشین‌سازی در ثبت شرکت‌ها انتقال نیافت؟!/ بارها اعلام کردم آماده واگذاری مالکیت باشگاه هستم

مالک باشگاه ماشین‌سازی گفت: بارها برای واگذاری باشگاه ماشین‌سازی اعلام آمادگی کردم، اما کسی قدم پیش نگذاشت، حتی به خود آقای زنوزی هم گفته‌ام.

قربانی: چرا مالکیت تیم ماشین‌سازی در ثبت شرکت‌ها انتقال نیافت؟!/ بارها اعلام کردم آماده واگذاری مالکیت باشگاه هستم

یونس قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار داشت: دقیقا در روز 24 آبان  ۱۴۰۰ طی نامه‌ای به استاندار‌ آذربایجان‌شرقی اعلام آمادگی واگذاری تیم ماشین‌سازی کرده و از آن تاریخ تا 4 اسفند ۱۴۰۰ هم طبق تصمیم مسوولان استانی، مدیریت تیم را  به‌صورت کامل به فردی که  مسوولان استانی معرفی نمودند، واگذر کرده و در تصمیمات این 100 روز هیچ‌گونه نقشی نداشتم.

وی گفت: از ۴ اسفند مجدداً مدیریت تیم به من واگذار شد و بلافاصله یک تیم جدیدی که انصافا تلاش‌های فراوان و زحمات زیادی را متقبل می‌شوند تعیین و تمام مسوولیت‌ها و حتی بحث مالکیت باشگاه را عملا به عهده این تیم گذاشتم و از این‌رو، از ۲۴ آبانماه تا این لحظه در هیچ‌کدام از تصمیمات و اقدامات باشگاه نقشی نداشته‌ام و در این مدتی که مدیرعامل باشگاه استعفا داده است، تصمیمات و اقدامات قبلی ادامه پیدا کرده است. من در ابتدای امسال هم اعلام کردم که آماده واگذاری امتیاز تیم هستم و اینکه من نمی‌خواستم تیم را واگذار کنم، کذب محض است.

قربانی افزود:  تا تاریخ ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ حدود  8 میلیارد هزینه باشگاه بوده است که بخشی از هزینه‌ها را از طریق اسپانسر، فروش بازیکن، کمک‌های بلاعوض اعضای هیأت مدیره و خیران تامین نموده و اسناد هم موجود است و  در این تاریخ طبق صورتجلسه‌ای که با حضور مدیرکل محترم وقت ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال استان و نماینده تام الاختیار ‌استانداری تنظیم و تأیید شد، مقرر گردید هر شخص حقیقی و حقوقی 2 میلیارد و هشتصد ‌میلیون تومان‌ بپردازد، مالکیت تیم به وی انتقال یابد که تا به این لحظه این امر صورت نگرفته است.

وی تأییدکرد که مالکیت باشگاه در ثبت شرکت‌ها به نام وی تغییر نیافته و متذکر شد: بارها در این مورد با اداره‌کل ورزش، هیأت فوتبال و نمایندگان آقای زنوزی ‌صحبت کردیم که متاسفانه تا این لحظه هنوز تیم در ثبت شرکت‌ها به نام من ثبت نشده است.

قربانی در مورد وضعیت تیم گفت: خودمان را دیگر نمی‌توانیم گول بزنیم و تیم سقوط کرده و هیچ شانسی برای ماندن نداریم و من برای همین موضوع به تبریز آمده‌ام تا‌ وضعیت باشگاه را به‌صورت قطعی تعیین تکلیف نماییم. درپایان  ضمن تبریک به آقای ستوده‌نژاد ‌مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان‌، آمادگی خویش را جهت‌ همه گونه همکاری و همراهی با ایشان جهت انتقال مالکیت و هر اقدامی که به  حفظ، ارتقا و موفقیت باشگاه بیانجامد، اعلام‌ می‌دارم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول