اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فریاد استکبارستیزی در قبله تهران سر داده شد

مردم مومن و روزه دار شهرری، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، فریاد استکبارستیزی سر داده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام برائت کردند.

فریاد استکبارستیزی در قبله تهران سر داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مردم مومن، روزه دار و انقلابی و ولایتمدار شهرری، همزمان با سراسر کشور از صبح امروز راهپیمایی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز کردند و از مقابل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری تا مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و غیره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از استکبار جهانی اعلام برائت کردند.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین فدائی رئیس دفتر بازرسی بیت رهبری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهداء جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، ائمه جمعه و جماعات و روحانیت معظم، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانش آموزان با حضور در راهپیمایی روز قدس، همراه با ده‌ها هزار نفر از مردم شهید پرور و انقلابی ری فریاد استکبارستیزی سر دادند.

راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم فلسطین است

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مردم فلسطین مظلوم واقع شده اند و باید از آنان حمایت کرد، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی جبهه مقاومت و فلسطینیان است زیرا وقتی راهپیمایی هایی در سراسر دنیا در حمایت از قدس انجام می شود، مردم فلسطین احساس می کنند تنها نیستند.

برپایی میز خدمت در شهرستان ری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از برپایی میز خدمت خبر داد و گفت: همزمان با روزقدس، میز خدمت با حضور مسؤولان نیروی انتظامی در ۶ نقطه از این شهرستان برپا می شود تا به همراه همکاران خود پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان باشیم.

اجرای برنامه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرری طبق سنوات گذشته به‌صورت مستقل برگزار می‌شود، اظهار کرد: با هدف پاسداشت روز جهانی قدس برپایی استیج فرهنگی در ابتدای مسیر راهپیمایی (میدان بسیج مستضعفین) با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله قرائت قران، هم‌خوانی گروه‌های سرود و مسابقه، برپایی پردیس فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی و توزیع پرچم، پوستر و بسته‌های فرهنگی و حرکت یک دستگاه خودرو شعارگو در طول مسیر انجام شد.

در پایان مراسم راهپیمایی، قطعنامه راهپیمایی عظیم ملت ایران اسلامی، در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام باحضور پرشور نمازگزاران جمعه و مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان ری قرائت شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول