اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سازمان‌های بین‌المللی در مقابل قضیه فلسطین سکوت کرده‌اند

امام‌جمعه گلپایگان گفت: با گذشت هفت دهه از اشغال کشور فلسطین و ظلم فاحش رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مسلمان آن، اما تاکنون حمایتی از سوی سازمان‌های بین‌المللی نشده است.

سازمان‌های بین‌المللی در مقابل قضیه فلسطین سکوت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را تجدید میثاق دوباره با امام و ملت مظلوم فلسطین دانست و اظهار کرد: با گذشت هفت دهه از اشغال کشور فلسطین و ظلم فاحش رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مسلمان آن، اما تاکنون حمایتی از سوی سازمان‌های بین‌المللی نشده است.

وی گفت: امام برای خنثی کردن توطئه شوم استکبار و ضربه به پیکره رژیم جعلی صهیونیستی آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد و این پیامی بود تا ملت‌های مسلمان علیه غده سرطانی و رژیم غاصب صهیونیستی قیام کنند.

کرامتی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی زمانی شعار از نیل تا فرات سر می‌داد و به دنبال کشور گشایی بود، اما امروز دور کشور را با بتن حصار کشی کرده تا از دست موشک‌های جبهه مقاومت در امان بماند.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها است  به منظور بازیابی حقوق از دست رفته ملت ایران و لغو تحریم‌های ظالمانه مذاکرات در حال انجام است اما هنوز نتیجه‌ای نداشته و آمریکا به بهانه‌های مختلف آن را معطل کرده است، گفت: تجربه چد ساله نشان می‌دهد که باید به سمت خودکفایی و اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

انتهای پیام ۶۳۰۷۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول