اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز ایجاد تحول در آموزش پرورش با تشکیل قرارگاه جهادی ویژه

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ایجاد تحول در آموزش پرورش استان زنجان با تشکیل قرارگاه جهادی ویژه، آغاز شده است.

آغاز ایجاد تحول در آموزش پرورش با تشکیل قرارگاه جهادی ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی در آستانه روز معلم و در دیدار با دبیر و معاونان حزب موتلفه اسلامی استان زنجان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود سند تحول در آموزش پرورش در طی سه سال، به طور کامل در مدارس استان اجرا شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجانرافزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و سبگ زندگی و ترویج شعاِئر دینی، یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش است که از امسال شروع می‌شود.

وی با ذکر اینکه بزرگ‌نمایی معیشت معلم، مساوی با منزلت او نیست، خاطر نشان کرد: با وجود گلایه‌ها و خواسته‌های معیشتی از سوی معلمان‌، اما تعلقات خاطر آنان به تعهد کاری و حفط کیفیت آموزشی از مزیت‌های بزرگ آموزش و پرورش است که همیشه بوده و باید آنان ارج نهیم.

اسماعیلی، ضمن اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته سهم اعتباری آموزش و پرورش از بودجه کشور، به کمتر 15 درصد رسیده است، گفت: با این وجود، تلاش بر این است طرح درآمد منابع آموزش تقویت و کاستی‌ها به تدریج بر طرف شود و در این زمینه خیلی امید وار و مصمم هستیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین از ساخت 30 زمین چمن فوتبال و بازی و نیز سالن ورزشی برای مدارس دور افتاده در استان خبر داد.

وی که در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت: از این حزب به عنوان تشکل ریشه دار و سازمان یافته و قابل اعتماد و فعال در عرصه‌های تعامل داخلی و خارجی یاد کرد و خواستار کمک این مجموعه مردمی و انقلابی به آموزش و پرورش شد.

در این دیدار عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر استان زنجان هم ضمن  بزرگداشت فرا رسیدن سالروز  شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، از  معلمان برجسته علم و اخلاق و از اعضاء فعال و تاثیرگذار حزب موتلفه اسلامی، گفت: حقیقتا آموزش و پرورش زیر بنای توسعه همه جانبه کشور است.

رضا رحیم پورافزود: ارتقای منزلت معلم بطور عموم و توجه به کیفیت آموزش در کنار کمیت، با لحاظ تمام مولفه‌ها، موجب تربیت آینده سازان متعهد و ارتقاء سلامت اجتماع و بالندی و تکامل  کشور خواهد شد.  

وی همچنین توجه به امور تربیتی و روان شناسی در مدارس را یادآور شد و گفت: به نظر می‌رسد، در سال‌های گذشته این مهم مورد غفلت قرار گرفته که آثار آن هویداست و انتظار است در دوره جدید اجرای سند تحول در آموزش و پرورش این موضوع ترمیم شود.  

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و کارشناسی و دیپلماسی داخلی و خارجی این تشکل، آمادگی حزب موتلفه اسلامی را برای کمک به اهداف آموزش و پرورش اعلام کرد.

در این دیدار تنی چند از معاونان حزب موتلفه اسلامی استان نیز با طرح دیدگاهها و پیشنهادهای خودا را بهبود و اجرای سریع سند تحولی در آموزش و پرورش ارائه کردند.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول