اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

وزارت ارتباطات مرکزی ویژه‌ برای دریافت گزارش‌های مردمی راه‌اندازی می‌کند

بنابراعلام وزارت ارتباطات، بخش ویژه‌ای برای ثبت و پیگیری درخواست‌های مردمی در وبسایت این وزارتخانه ایجاد می‌شود که توسط مرکز بازرسی وزارتخانه و دستیار ویژه‌ وزیر بررسی می‌‌شود.

وزارت ارتباطات مرکزی ویژه‌ برای دریافت گزارش‌های مردمی راه‌اندازی می‌کند

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت، بخش ویژه‌ای برای ثبت و پیگیری درخواست های مردمی در وبسایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می شود.

مهدی سالم سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: به طور تقریبی هر هفته نزدیک به پنج هزار پیام و درخواست از طرق مختلف دریافت می شود که بررسی آنها توسط مرکز بازرسی وزارتخانه و دستیار ویژه‌ وزیر انجام می‌ شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای درخواست‌ها برای ثبت و پیگیری آنها در وبسایت وزارتخانه بخش ویژه‌ای در دست آماده سازی است.

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: برنامه‌ دیدارهای مردمی وزیر ارتباطات به طور منظم برگزار می‌شود، این هفته هم میزبان تعدادی از هموطنان به صورت حضوری و مجازی بودیم.

به گفته وی، تمام درخواست‌های رسیده دسته بندی و با دستور وزیر برای کارشناسی دقیق‌تر و اقدام به معاونت‌های مربوطه ارجاع می شود.

در حال حاضر وزیر ارتباطات از طریق پیام رسان های خارجی هم با مردم در ارتباط است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول