به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت، بخش ویژهای برای ثبت و پیگیری درخواست های مردمی در وبسایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می شود.
مهدی سالم سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: به طور تقریبی هر هفته نزدیک به پنج هزار پیام و درخواست از طرق مختلف دریافت می شود که بررسی آنها توسط مرکز بازرسی وزارتخانه و دستیار ویژه وزیر انجام می شود.
وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای درخواستها برای ثبت و پیگیری آنها در وبسایت وزارتخانه بخش ویژهای در دست آماده سازی است.
سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: برنامه دیدارهای مردمی وزیر ارتباطات به طور منظم برگزار میشود، این هفته هم میزبان تعدادی از هموطنان به صورت حضوری و مجازی بودیم.
به گفته وی، تمام درخواستهای رسیده دسته بندی و با دستور وزیر برای کارشناسی دقیقتر و اقدام به معاونتهای مربوطه ارجاع می شود.
در حال حاضر وزیر ارتباطات از طریق پیام رسان های خارجی هم با مردم در ارتباط است.
انتهای پیام/