اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده در حرم رضوی برگزار شد/ انتقال پیکر به تهران + تصاویر

مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده پس از تشییع در مشهد مقدس، به تهران منتقل و در مسجد بلال صداوسیما در حال تشییع است.

 

به گزارش خبرنگار هنر خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده مستندساز و پژوهشگر حوزه مقاومت صبح امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ ماه) در حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار شد. سپس پیکر او به تهران منتقل شده و اکنون در مسجد بلال در حال تشییع است. قرار است پیکر طالب‌زاده در بهشت زهرا (س) و کنار مزار شهید سیدمرتضی آوینی به خاک سپرده شود.

 

 

* باید نادر طالب‌زاده را «شهید طالب‌زاده» نامید

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای انقلاب فرهنگی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «نادر طالب‌زاده» گفت: ما عادت داریم که مردان بزرگ را تا هستند اذیت می کنیم تا رفتند تجلیل می‌کنیم. ما به افرادی مثل نادر طالب زاده که در ترافیک انقلاب گیر نکردند بلکه خودشان صادقانه آمدند به شدت نیاز داریم.

وی ادامه داد: حاج نادر اهل تهجد و نماز شب بود ولی مطلقاً ریا و ریاکاری بلد نبود. بنده آدم به اندازه حاج نادر، روحانی و معنوی کم دیده‌ام. حاج نادر همین اواخر در دورانی که مریض بود دقیقاً یک آدم دهه شصتی و قلب و ذهنش  پنجاه و هفتی بود.

 

در این مراسم، صادق آهنگران به نوحه‌خوانی پرداخت.

 

بامداد امروز هم رئیس‌جمهور به پیکر نادر طالب‌زاده ادای احترام کرد. آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی همچنین با حضور در کنار پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ این عزیزان که در عملیات‌های کربلای ۵، والفجر مقدماتی و رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، ادای احترام کرد و یاد و خاطره همه شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

 


احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج و ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما در مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده

 

 

نادر طالب‌زاده‌، مجری و مستندساز و از چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی، غروب روز جمعه نهم اردیبهشت، همزمان با روز قدس دعوت حق را لبیک گفت‌.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول