اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تحقق اهداف واقعی کشور در گرو استقلال اقتصادی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: تحقق اهداف واقعی کشور در گرو خوداتکایی و استقلال اقتصادی است که رهبر انقلاب هم در این رابطه فرمودند غلبه بر توطئه اقتصادی دشمن نیازمند همت کارگران، سرمایه‌داران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی است.

تحقق اهداف واقعی کشور در گرو استقلال اقتصادی

ناصر زارع، رییس اداره تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

وی افزود: بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشاءت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دوچندان خواهد یافت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه با تأکید بر این‌که تحقق اهداف واقعی کشور در گرو خوداتکایی و استقلال اقتصادی است، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، غلبه بر توطئه اقتصادی دشمن نیازمند همت کارگران، سرمایه‌داران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی است و آحاد مردم نیز با مصرف تولید داخلی، عزم خود را برای مقابله با دشمن آشکار کنند.

زارع تصریح کرد: هفته کار و کارگر یادآور تجلیل و تقدیر از زحمات قشر زحمتکشی است که حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب کارگران کرد.

این مسئول یادآور شد: کارگران تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور هستند که با خلاقیت و تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه را فراهم می‌نمایند. امید است در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران گام‌های بلندی در جهت کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

گفتنی است در هفته کار و کارگر و در سفر یک روزه محمدرضا فلاحتی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، دو موسسه کاریابی در ابرکوه و مهردشت، یک کافه کارآفرینی در ابرکوه افتتاح شد.

همچنین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب‌وکار خرد گرامیداشت شهدای کارگر و کارآفرین شهرستان ابرکوه به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی کارگران، با مشارکت انجمن مردم‌نهاد سرو نگین بی‌همتای کویر و موسسه روانشناسی ایستگاه زندگی برپا شد.

شایان ذکر است فلاحتی در یادواره شهدای کارگر و کارآفرین ابرکوه و همچنین جشن کارگری شهرستان حضور یافت.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول