اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افزایش قیمت نان صحت ندارد

رئیس اتاق اصناف اراک گفت: افزایش چندبرابری قیمت نان صحت ندارد و مردم نگران افزایش قیمت نان نباشند.

افزایش قیمت نان صحت ندارد

جمشید زند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه افزایش قیمت چندبرابر نان صحت ندارد و مردم نگران افزایش قیمت نان نباشند، اظهار کرد: اخیرا اخبار و شایعاتی مبنی بر افزایش نجومی قیمت نان در فضای مجازی و توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده که باید گفت هیچ برنامه‌ای برای افزایش چند برابری قیمت نان در دستور کار نیست.

رئیس اتاق اصناف اراک افزود: طرح افزایش قیمت آرد با هدف جلوگیری از قاچاق آرد به اجرا در می‌آید که مربوط به آرد نانوایی‌ها و نان سنتی نیست و مردم به شایعات توجهی نکنند.

زند بیان کرد: افزایش قیمت آرد مربوط به صنایع و نان فانتزی است که در چارچوب تدبیر دولت برای جلوگیری از انحراف شدید یارانه آن اتخاذ شده است.

وی گفت: دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف کننده نهایی گران نخواهد شد، لذا مردم به شایعات توجهی نکنند.

رئیس اتاق اصناف اراک افزود: در حال حاضر در بخش نان هیچ تغییر قیمتی نخواهیم داشت، اما در حال آنالیز هستیم که با توجه به شرایط قیمت کارگر، مایه خمیر و حامل‌های انرژی طبق روال قیمت نان را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول