اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دعوت از آیت‌الله نوری همدانی برای سفر به همدان

مسوولان استان از آیت‌الله نوری همدانی درخواست کردند به همدان سفر کند که ایشان نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

دعوت از آیت‌الله نوری همدانی برای سفر به همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛  استاندار همدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله موسوی اصفهانی نماینده مردم در مجلس خبرگان، سردار مجیدی فرمانده سپاه، ائمه جمعه، معاونان استانداری، امیر مرادبگی فرمانده پایگاه هوایی نوژه و سردار امیری فرمانده انتظامی و به همراه برخی از مدیران استان در اقدامی مشترک به منظور دیدار و دعوت از آیت‌الله نوری همدانی برای سفر به استان، در دفتر ایشان حضور یافتند.

معظم‌له نیز با ابراز تمایل به دیدار با مردم فرمودند "پس از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نخستین مقصدی که به آنجا سفر خواهم کرد همدان است".

استاندار همدان در این دیدار با بیان اینکه مردم استان منتظر دیدار با فرزند راستین خود، آیت‌الله نوری همدانی هستند بیان کرد: بین ارکان نظام در استان وحدت، همراهی و انسجام قابل توجهی برقرار است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه همدان یکی از باثبات‌ترین و امن‌ترین استان‌های کشور است تاکید کرد: همراهی، همکاری و انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان وجود دارد که قابل توجه است. 

استاندار همدان با بیان اینکه پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در راستای واکسیناسیون گسترده انجام داد گفت: به دنبال اقدامات دولت در راستای کنترل کرونا، مردم توانستند سفر‌های نوروزی خود را با شور و شوق انجام دهند.

وی گفت: یکی دیگر از تاثیرات اقدامات دولت سیزدهم در راستای حفظ سلامت و کنترل شیوع ویروس کرونا، حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم‌ شب‌های قدر بود.

قاسمی‌فرزاد گفت: در شرایط کنونی همدان از بی‌آبی در رنج است که طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان تا ۱۴۰۰ تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشت و نیازمند اعتبار بود که دولت سیزدهم اعتبارات جدیدی به میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای طرح در نظر گرفته و امیدواریم در تابستان تحقق یابد.

استاندار همدان بیان کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰۰ هکتار زمین تامین شده که باعث شد تا اعتماد مردم جلب و امیدی در آن‌ها در راستای خانه‌دار شدن به وجود آید.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان اقدامات قابل توجهی در راستای ایجاد آرامش و کنترل بازار شب عید انجام داد‌ تاکید کرد: در زمینه تامین نیروی انسانی به ویژه در آموزش و پرورش نیز، از ظرفیت جوانان انقلابی به ویژه از طلاب حوزه علمیه استفاده خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی نیز ضمن تبریک عید سعید فطر و خیر مقدم اظهار کرد: همدان وطن، محل تربیت و مرکز تعلم من است و من تمام اهالی همدان را دوست دارم.

وی با بیان اینکه دیدار با مردم همدان،  مبارک و مسرت‌بخش است گفت: من نیز دلم می‌خواهد مردم استان را از نزدیک ببینم. 

این مرجع عالیقدر افزود: بعد از عید سعید فطر، به مدت یک‌ماه درس و بحث در حوزه علمیه قم آغاز و سپس تعطیل خواهد شد پس از آن نیز رحلت حضرت آیت‌الله خمینی(ره) است، که حتما بعداز این زمان، نخستین جایی که سفر خواهم کرد استان همدان خواهد بود. 

وی گفت: از مزایای همدان قدرت دولتی، حکومتی، علمی، صفا، صمیمیت؛ وحدت و همکاری است که مسئولان با هم دارند و باید آن را قدر دانست.

نوری همدانی با بیان اینکه مسوولان استان برای پویایی انقلاب و مردم با تمام توان خدمت می‌کنند دارند تاکید کرد: فرصت خدمت به مردم از نعمت‌های خداوند است که باید قدر آن را بدانیم.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول