اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به یزد برای پیگیری مصوبات سفر استانی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با هدف پیگیری و نظارت بر نحوه اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، به این استان سفر کرد.

سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به یزد برای پیگیری مصوبات سفر استانی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با استقبال رسمی استاندار یزد، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و تیم همراه، به منظور ارزیابی میدانی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد، وارد این استان شدند.

بازدید از پروژه بیمارستان و افتتاح مدرسه شهرستان اشکذر، بازدید از فولاد میبد، سرکشی از مناطق سیل زده روستای سید میرزا، بازدید از پروژه راه آهن یزد_اقلید، بازدید از پروژه های بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز و بازدید از پروژه بیمارستان تامین اجتماعی از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به استان یزد است.

بر اسیاس این گزارش،‌ معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سفر به یزد، با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله ناصری یزدی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌ها و رویکردهای دولت برای تسریع پیشرفت کشور، به ایراد سخنانی در باب مسائل استان و نیازهای کشور پرداخت.

مرتضوی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام آیت الله رئیسی به ایشان، توضیحاتی درباره اهم برنامه‌ها و اقدامات دولت ارائه کرد.

در ادامه این سفر، معاون اجرایی رئیس جمهور همراه با استاندار یزد، از پروژه بیمارستان 157 تختی حضرت زینب کبری(س) اشکذر به عنوان یکی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان، بازدید کرد و به بررسی مسائل و نیازهای آن پرداخت.

عملیات اجرایی ساخت این پروژه بیمارستانی با زیربنای ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و هم‌اکنون با صرف اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان از محل خیرین، وزارت بهداشت و صنایع، دارای پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول