اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکمیل زیرساخت‌های ورزشی لرستان در اولویت است/ کوهدشت استعدادهای نابی در حوزه ورزش دارد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: استعدادهای ورزشی بسیاری خوب و نابی در کوهدشت وجود دارد که باید برای شناسایی آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

تکمیل زیرساخت‌های ورزشی لرستان در اولویت است/ کوهدشت استعدادهای نابی در حوزه ورزش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدآرش قیاسیان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و اماکن ورزشی شهرستان کوهدشت در گفت‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: امیدوارم بتوانم صدای رسای جوانان استان و دیارم در جلسات ملی و وزارتخانه‌ای باشم چون همه استان بالاخص کوهدشت مهد قهرمانان و پهلوانان ورزشی است.

وی از برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان خبر داد و افزود: در سفر ریاست جمهوری به لرستان حدود ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش استان تخصیص یافت که در این راستا بدنبال توسعه، تجهیز و تکمیل زیر ساخت‌های ورزشی هستیم .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: با توجه به حجم ظرفیت‌های ورزشی در سطح شهرستان کوهدشت کم کاری‌های در حوزه ورزش صورت گرفته که بایستی به سرعت جبران شوند.

قیاسیان با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی بسیاری خوب و نابی در کوهدشت وجود دارد که باید برای شناسایی آنها اقدامات لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد، در صورت توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های ورزشی ظرفیت برگزاری برخی از مسابقات کشوری و حتی آسیایی در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول