اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مسابقات دوومیدانی کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود/ مسوولان استان به ساخت هتل ورزش توجه ویژه کنند

رئیس هیات دو و میدانی لرستان گفت: از استاندار تقاضا داریم با توجه به اینکه هتل ورزش یکی از الزامات ورزش استان است اعتبار و بودجه مورد نیاز را برای این کار اختصاص دهد.

مسابقات دوومیدانی کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود/ مسوولان استان به ساخت هتل ورزش توجه ویژه کنند

سیاوش سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آقایان در ۲۲ اردیبهشت اظهار کرد: این مسابقات که با حضور همه استان‌ها و ۲۵۰ ورزشکار به میزبانی خرم‌‌آباد برگزار می‌شود، انتخابی تیم ملی و مسابقات آسیایی چین است. 

وی افزود: از طرف فدراسیون جهانی دو و میدانی امتیاز صد به این مسابقات داده شده و یکی از مسابقات کم نظیر است.

رییس هیات دو و‌ میدانی لرستان با اشاره به اینکه برای اولین بار است که ‌لرستان میزبانی چنین مسابقه‌ای است، عنوان کرد: هیات دو و میدانی استان با استراتژی چهار ساله توانسته شاه ماهی خوبی را از دو و میدانی کشور بگیرد، امیدواریم با برنامه‌ریزی در زمینه فنی، زیر ساخت و همچنین اسکان و تغذیه میزبان شایسته‌ای باشیم.

سپهوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دو تیم Aو B از لرستان نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند که با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم روی سکو آنها را ببینیم.

وی با بیان اینکه تمام داوران این مسابقه لرستانی هستند، افزود: از دیگر اتفاقات خوب این مسابقات حضور ۸ داور زن است.

رییس هیات دو و میدانی لرستان بیان کرد: برای برگزاری مسابقات یک قفس از زمین‌های پرتاب ورزشگاه سبزی پرور گلدشت را برای حضور احسان حدادی آماده کردیم ، وی برای اولین بار است که در مسابقات کشوری حاضر می‌شود.

سپهوند ادامه داد: از طرفی تعمیرات زمین شماره یک تختی را انجام دادیم و در حال حاضر استانداردترین زمین‌ پرتاب کشور در خرم‌آباد است.

به گفته سپهوند ۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به روز دنیا برای این مسابقات خریداری شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت هتلینگ خاطرنشان کرد: از مسوولان ارشد استان تقاضا داریم با توجه به اینکه هتل ورزش یکی از الزامات ورزش استان است اعتبار و بودجه مورد نیاز را برای این کار اختصاص دهد، همچنین انتظار داریم در بخش پشتیبانی این دوره از مسابقات ورود و کمک جدی به ما صورت گیرد.

رییس هیات دو و میدانی لرستان با اشاره به حمایت رییس فدراسیون دو و میدانی و مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس از مسابقات کشوری آقایان، گفت: اقدامات شبانه‌روزی شهرداری خرم آباد نیز در بخش تبلیغات محیطی و میدانی قابل تقدیر است، زیرا تمام قد در کنار ما بودند.

وی با بیان اینکه ما گنجینه‌ای از پیشکسوتان داریم، خاطر نشان کرد: از همه پیشکسوتان دعوت می‌کنیم که با حضورشان باعث دلگرمی ما و ورزشکاران شوند.

 سپهوند به پیامدهای برگزاری چنین مسابقاتی در استان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند به توریسم ورزشی استان کمک کند زیرا برنامه داریم که ظرفیت‌های گردشگری و اماکن دیدنی استان را معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: از دیگر پیامدهای برگزاری این مسابقات تبادل اطلاعات فنی بین مربیان است‌.

رییس هیات دو و میدانی لرستان ادامه داد: ما از محیط زیست خواسته‌ایم که بروشور زیستگاه‌های استان را تهیه کند، همچنین آموزش و پرورش را مجاب کرده‌ایم که شرایط را برای حضور دانش آموزان در محل برگزاری مسابقات فراهم کنند تا علاوه بر کمک به استعدادیابی یک نشاطی هم بین دانش‌آموزان ایجاد شود.

وی در پایان از صدا و سیما تقاضا کرد که برای پخش مستقیم مسابقات پای کار بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول