اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توضیحات شهردار منطقه 19 درباره مجروح شدن شهردار ناحیه۳

شهردار منطقه 19 با بیان توضیحاتی در مورد مجروح شدن شهردار ناحیه 3 در اثر ضربه چاقو گفت: در حال حاضر حال عمومی مساعدی دارد.

توضیحات شهردار منطقه 19 درباره مجروح شدن شهردار ناحیه۳

سید مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران در خصوص مجروح شدن شهردار ناحیه ۳ این منطقه اظهار کرد: در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ بیشترین ساخت و سازهای غیر مجاز را شاهد هستیم لذا از سید جواد هاشمی که جزء پاکدست ترین نیروهای شهرداری تهران است استفاده کرده ایم.

وی گفت: از روزی که ایشان در ناحیه ۳ مشغول به کار شدند جلوی ساخت و ساز غیر مجاز و مافیایی این عرصه را گرفته است. لذا به واسطه این اقدام مثبتی که دارند هر هفته شاهد اتفاقات و تهدیداتی از جانب افراد سود جو هستیم.

 

شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: دیروز متاسفانه شهردار ناحیه ۳ منطقه در هنگام انجام ماموریت با چاقو مورد ضرب و جرح  قرار گرفته و از ناحیه سر مجروح، که منجر به ۲۲ بخیه در همان ناحیه شد و الان حال عمومی ایشان بهتر است.

هدایت افزود: در هفته گذشته هم یک مورد مشابه ضرب و جرح برای شهردار ناحیه پیش آمده بود که خوشبختانه در آن حادثه آسیب جدی برای آن پیش نیامد.

وی بیان کرد: معاون دادستان تهران و همکاران نیروی انتظامی پای کار هستند که ما پیرو دستوری که آقای زاکانی در ارتباط با مقابله با فساد و ساخت و سازهای غیر مجاز دادند بتوانیم گام های خوبی برداریم.

شهردار منطقه ۱۹ تاکید کرد: این اتفاقات قطعا عزم ما را برای برخورد با متخلفان و مفسدان نه تنها کم بلکه بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول