اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شهرخودرو مقدمات حضور تماشاگر را فراهم کند

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم شهرخودرو اگر تمایل دارد بازی های هفته های پایانی لیگ برتر را با تماشاگر برگزار کند، باید مقدمات و زیرساخت های حضور تماشاگران را فراهم کند.

شهرخودرو مقدمات حضور تماشاگر را فراهم کند

محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به خبرنگار فارس گفت: تیم شهرخودرو اگر تمایل دارد بازی های هفته های پایانی لیگ برتر را با تماشاگر برگزار کند، باید مقدمات و زیرساخت های حضور تماشاگران را فراهم کند.

وی افزود: نخست این که این تیم باید برای حضور تماشاگران در ورزشگاه، درخواست خود را به هیئت فوتبال استان ارائه کند که تا کنون، نه برای بازی با صنعت نفت و نه برای بازی های آینده تیم تا پایان فصل، چنین درخواستی ارائه نشده است. از سوی دیگر، این تیم باید سامانه بلیط فروشی را راه اندازی کند و این سامانه نیز به سامانه امید وزارت بهداشت متصل شود تا بلیط فروشی بر اساس انجام واکسیناسیون تماشاگران صورت بگیرد. حتی اگر هم قرار باشد این بازی ها برای تماشاگران رایگان باشد، باید درخواست حضور تماشاگر به هیئت ارائه شود و در زمان حضور تماشاگران نیز تمهیدات مناسب برای بررسی واکسیناسیون تماشاگران در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: اگر شهرخودرو تمایل دارد بازی با پیکان با تماشاگر برگزار شود، می بایست زودتر برای این موضوع اقدام کند و کار را به روز پایانی موکول نکند. ما هم از این موضوع استقبال می کنیم و کمک می کنیم.

شهرخودرو مبلغی بابت استادیوم ثامن الائمه پرداخت نکرده است

وی همچنین در واکنش به نقل قول سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر این که قرار است برای حمایت از تیم شهرخودرو، ورزشگاه ثامن الائمه (ع) به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار بگیرد، اظهار کرد: تا جایی که مطلع هستم، قرار بود شهرخودرو بابت هر مسابقه ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان به ورزشگاه ثامن الائمه پرداخت کند که تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده و اصلا مبلغی پرداخت نشده است. لذا این که ورزشگاه ثامن الائمه (ع) به صورت رایگان در اختیار تیم قرار بگیرد، موضوع جدیدی نیست.

وی درباره بازی تیم های نساجی و فجر شهید سپاسی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان میزبان گفت: این دو تیم هزینه های ورزشگاه را پرداخت می کنند و اگر قرار باشد تیم شهرخودرو نیز بازی های خود را در این ورزشگاه انجام دهد، این موضوع مستلزم توافق با آستان قدس رضوی است.

گفتنی است بر اساس اظهارات سید علی اکبر هاشمی جواهری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از روابط عمومی این اداره کل، در راستای حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از بازی های تیم شهرخودرو مقرر شده است ورزشگاه ثامن الائمه (ع) به صورت رایگان در اختیار تیم شهر خودرو قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول