اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۴۵ درصد صادرات کشور در مناطق آزاد انجام می‌شود

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه مشاور اجرای طرح جامع منطقه آزاد مهران در حال تهیه این طرح است گفت: ۴۵ درصد صادرات کشور در مناطق آزاد انجام می‌شود.

۴۵ درصد صادرات کشور در مناطق آزاد انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سردار سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور ضمن حضور در ایلام و سپس در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امکان مالکیت برای سرمایه گذاران و معافیت‌های مالیاتی از جمله جاذبه‌های خوب برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد است.

وی با بیان اینکه مشاور اجرای طرح جامع منطقه آزاد مهران در حال تهیه این طرح است افزود: ۴۵ درصد صادرات کشور در مناطق آزاد انجام می‌شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: یکی از مشکلات مناطق آزاد در مهران بحث مالکیت‌ها است، مقرر شده است که در مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد مهران بحث مالکیت مسکونی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از قبل، هشت منطقه آزاد در سطح داشته‌ایم و هفت منطقه آزاد در دست اجراست که در مجموع پانزده منطقه  آزاد در سطح کشور وجود دارد.

سردار محمد ادامه داد: حدود دو هراز و پانصد واحد سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور وجود دارد.

 

لزوم اهلیت سنجی در واگذاری‌ها در منطقه ویژه مهران

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت: امیدهایی با تصویب منطقه آزاد ایجاد شده است و حضور سردار سعید محمد این امیدها را افزایش داده است که این امروز زودتر با کار جهادی به سرانجام برسد.

وی افزود: در واگذاری‌ها در منطقه ویژه مهران اهلیت سنجی شود تا اشتغالزایی و سرمایه گذاری در استان انجام شود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول