اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افزایش 100 درصدی کمک یزدی‌ها به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از افزایش کمک‌های خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد درماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 100 درصدی کمک یزدی‌ها به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون سراسری و فروکش کردن ویروس منحوس کرونا در کشور و استان، در سال جاری این ستاد اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت حضوری کرد.

وی افزود:‌ در سال جاری چهار میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان به صورت نقد، ۸۰۰ میلیون تومان به صورت چک، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب تعهد‌از سوی خیرین نیکوکار تأمین اعتبار شده است.

عظیمی با بیان این‌که در مجموع مبلغ هشت میلیارد و ۳۴۶ میلیون تومان توسط مردم خدا‌ دوست استان یزد جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان اهدا‌ شده است، گفت: مجموع مبالغ اهدایی در قالب نقد و چک نسبت به رمضان سال گذشته پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است و تاکنون موجب آزادی هشت نفر محکوم مالی از زندان گردیده و با تلاش کارکنان این ستادروزانه به این آمار اضافه خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه با اشاره به حضور هنرمندان مطرح کشوری، تصریح کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است‌که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به حساب‌های ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱ شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام /ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول