اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

زنگ سلامت در قم نواخته شد

زنگ سلامت در نخستین روز از هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولان استانی در دبیرستان نمازی‌خواه قم نواخته شد.

زنگ سلامت در قم نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم نواختن زنگ سلامت با حضور مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، اعضای هئیت رئیسه دانشگاه و عباس ذاکریان فرماندار قم  در دبیرستان نمازی‌خواه قم برگزار شد.

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به مقوله سلامت در جامعه گفت: توجه به این امر بر کسی پوشیده نیست و با توجه به اهمیت مباحث مختلف حوزه سلامت، علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی قم، دیگر دستگاه ها و نهادها نیز وظایفی دارند که از جمله آنها آموزش و پرورش است که اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است.

وی افزود: در ایام کرونا مدارس به واسطه اهمیت توجه به سلامت دانش آموزان، تعطیل شد اما کسب علم و دانش تعطیل نشد که از معلمان و کادر مدرسه که در توجه به مباحث علمی به صورت غیرحضوری، اهتمام داشتند قدردانی می کنیم.

خاطرنشان می‌شود، به‌منظور آغاز برنامه‌های هفته سلامت در قم، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاونان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه صبح امروز با حضور در گلزار شهدای مدافع حرم با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید بیعت کردند و مراسم گرامیداشت شهدای سلامت نیز با حضور خانواده شهدای سلامت برگزار شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول