اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

«کوشنر» با سرمایه سعودی در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند

رسانه‌های صهیونیستی گزارش‌هایی مبنی بر قصد مشاور دولت پیشین آمریکا، برای سرمایه‌گذاری اموال سعودی در سرزمین‌های اشغالی منتشر کرده‌اند.

«کوشنر» با سرمایه  سعودی در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی نوشت که صندوق سرمایه‌گذاری «جرد کوشنر»، داماد و مشاور رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، قصد دارد تا اموال سعودی را در تل‌آویو سرمایه‌گذاری کند.

طبق گزارش شبکه خبری «المیادین» دیگر رسانه‌های عبری‌زبان وابسته به صهیونیست‌ها ضمن اعلام قصد صندوق سرمایه‌گذاری‌های خصوصی کوشنر در سرزمین‌های اشغالی اذعان می‌کنند: «این اولین سرمایه‌گذاری عربستان در اسرائیل، به صورت علنی خواهد بود و چه بسا بتواند روابط دوجانبه ریاض-تل‌آویو را بهبود بخشد».

شبکه تلویزیونی صهیونیستی کان نیز در همین راستا، گزارشی از روزنامه «وال استریت ژورنال» منتشر کرد و افزود: «این مسئله [بهبود روابط ریاض-تل‌آویو] حداقل در حوزه‌ی اقتصادی اتفاق خواهد افتاد».

صندوق سرمایه‌گذاری‌های خصوصی کوشنر نیز اعلام کرده است: «به‌زودی میلیون‌ها دلار در شرکت‌های اسرائیلی جدید و نوپا سرمایه‌گذاری خواهد کرد».

طبق گزارش‌ها این طرح در چارچوب مذاکرات جاری بین کوشنر و مقامات سعودی مطرح شده و در این خصوص توافق حاصل شده که «عربستان می‌تواند در اسرائیل سرمایه‌گذاری کند».

پیش از این نیز رسانه‌های آمریکایی طی گزارش‌هایی فاش کرده بودند که جارد کوشنر میلیاردها دلار از صندوق ثروت دولتی عربستان که توسط «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی اداره می‌شود، برای سرمایه‌گذاری استفاده کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول