اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مبارزه با فساد اولویت دولت سیزدهم است/ بهره‌گیری از توان مدیران فسادستیز

استاندار همدان با بیان اینکه مبارزه با فساد اولویت دولت سیزدهم است گفت: با مدیرانی که شائبه فساد داشته باشد بلافاصله قطع همکاری خواهیم کرد.

مبارزه با فساد اولویت دولت سیزدهم است/ بهره‌گیری از توان مدیران فسادستیز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم بر تحقق منویات مقام معظم رهبری و مسیری است که قانون اساسی یعنی فساد‌ستیزی و پاکدستی مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه در ترکیب مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاسی از سیاست‌های دولت، سعی شده از مدیران فساد‌ستیز استفاده شود گفت: در شرایطی کنونی و با توجه به مشکلاتی که از ادوار‌ گذشته به جا مانده، دولت سعی می‌کند تا به اقشار آسیب‌پذیر وارد نشود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نگاه مدیران به مجموعه‌های نظارتی و دیوان محاسبات، همچون مشاور امین است افزود: دیوان محاسبات با پیشگیری از فساد و نظارت دقیق بر امور می‌تواند تسهیل‌گر باشد.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی، باید به مدیران شجاعت ببخشیم تا نقش موثری در پیشبرد امور داشته باشند گفت: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات می‌توانند حامی و پشتیبان مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند.  

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه حراست از اموال و بیت‌المال، حفظ نیرو‌ها و سرمایه انسانی یک اصل است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فکور، عقلانیت‌محور و شجاع باشند، ضمن اینکه با مدیرانی که شائبه فساد داشته باشد بلافاصله قطع همکاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که مردم و کشور به خدمات بسیار گسترده‌ای نیاز دارند گفت: اقدامات دولت سیزدهم بر حفظ سلامت جامعه و تقویت معیشت مردم متمرکز است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در راستای حفظ آرامش فضای جامعه اقدام کنند افزود: وحدت و انسجام خوبی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد که نقش موثری در پیشبرد امور دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول