اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

فارس من| پاکدل: از تأمین نشدن اعتبار قبل از برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران گله‌مندیم

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تأمین اعتبار آزمون استخدامی ایثارگران در اختیار سازمان برنامه و بودجه است و فعلا 50 نفر در صف تأیید اعتبار برای شروع به کار هستند.

فارس من| پاکدل: از تأمین نشدن اعتبار قبل از برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران گله‌مندیم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان فارس من، خواستار تأمین اعتبار آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر شدند و ذیل مطلبی ابراز داشتند: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ) از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در ابتدای سال ۱۴۰۰ منتشر شد و با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاهها اجرایی در تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد. 

در این موضوع مطرح شده است: در حال حاضر بعد از گذشت چند ماه از برگزاری آزمون و سپری شدن مراحل استخدامی از جمله مصاحبه و گزینش و اعلام نتایج نهایی آزمون توسط سازمان و سنجش، از عدم تامین اعتبار برای این آزمون سخن به میان آمده است.(اینجا بخوانید)

این مسأله را از محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جویا شدیم.

 

پاسخ معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به فارس من

وی ابتدا با گلایه از مسؤولان مربوطه درباره تأمین نشدن اعتبار قبل از برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران بیان داشت: تأمین اعتبار در اختیار سازمان برنامه و بودجه است. برخی از ایثارگران عزیز فرآیند استخدامشان انجام شده و فعلاً ۵۰ نفر در صف تأیید اعتبار برای شروع به کار هستند که امیدواریم به زودی این مسأله با اهتمام مسؤولان مربوطه برطرف شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول