اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی، مورد توافق سران نظام است.

اجرای طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده تنظیم بازار استان، اظهار داشت: این طرح که با توافق و حمایت قوای سه‌گانه و سران نظام همراه است باید با همکاری و برنامه‌ریزی لازم به شکل مناسبی در استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه این طرح با عنوان «مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها» اجرا می شود، تصریح کرد: ضرورت دارد وضعیت و موجودی کالاهای اساسی در استان به صورت روزانه و مستمر رصد شود تا مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز مردم به وجود نیاید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: طبق درخواست وزارت کشور مقرر شده، موجودی اقلام و کالاهای اساسی استان و همچنین مشکلات و کمبودهای موجود در این ایام به صورت روزانه به این وزارتخانه منعکس و پیگیری شود.

اشرفی ضمن بیان برخی ملاحظات و الزامات و همچنین تمهیدات اجرای این طرح، افزود: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم رصد و پیگیری مستمر وضعیت بازار در این ایام مقرر شده جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار به صورت روزانه برگزار شود.

وی تأکید کرد: بررسی مسائل و مشکلات و اقدام در راستای رفع آن‌ها از مهم‌ترین دستور کارهای کمیسیون تنظیم بازار استان طی این مدت خواهد بود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول