اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نمره شهرداری در آزمون پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار

عضو شورای شهر تهران گفت: آمادگی سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیردار مسئله مهمی است که شهرداری عملکرد خوبی در این زمینه داشت.

نمره شهرداری در آزمون پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: اگر بیمارستان کم داریم و قرار است به تراکم جمعیتی اضافه شود از همین حالا باید از سوی وزارت مسکن و شهرسازی اقدام صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر تقویت درمانگاه های تهران برای افزایش تنوع و کیفیت خدمات رسانی یادآور شد: آمادگی سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیردار نیز مسئله مهمی است. شهرداری عملکرد خوبی در این زمینه داشت و سربلند بیرون آمد اما برای آینده نیز باید اقدامات پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسب و موثر پیشگیرانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد اهمیت است، تصریح کرد: پایش طرح ها و لوایح شورای اسلامی شهر در حوزه سلامت و ارائه لایحه جدید با نیازهای روز برای تصویب در شورا نیز باید از سوی شهرداری مورد توجه قرار بگیرد.

عباسی تأکید کرد: در موضوع پسماند، زباله های بیماری و عفونی، نحوه جمع آوری و دفع آن و از همه مهمتر تفکیک زباله ها مورد اهمیت است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای سالهای آینده هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع را گرامی بدارد، اظهار کرد: برگزاری نشست بین ادیان و مذاهب در خصوص این مسئله مهم که احترام به بزرگان دین به عنوان امری پذیرفته و واجب است، توسط شهرداری تهران مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول