اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ماشین‌آلات بسته‌بندی و توزین به افزایش کیفیت تولیدات کمک کرد

یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه دسته‌بندی موفق به ساخت دو دستگاه توزین مولتی هد و دستگاه بسته‌بندی عمودی شده است.

ماشین‌آلات بسته‌بندی و توزین به افزایش کیفیت تولیدات کمک کرد

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید محمد جواد مرتضوی اشکذری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بهپو فناوری نوین با بیان اینکه دستگاه توزین مولتی هد و دستگاه بسته‌بندی عمودی در تعامل با یکدیگر کار می‌کنند، گفت: این تجهیزات با توجه به نیاز روزافزون صنایع مختلف به دستگاه‌های بسته‌بندی تولید شده است.

سرعت و دقت بالا

دستگاه توزین مولتی هد برای وزن کردن در خطوط بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این محصول بخشی از پروسه بسته‌بندی محسوب می‌شود که در مدل‌های مختلف ساخته شده است. امروزه این دستگاه‌ها به‌واسطه سرعت و دقت بالای خود در پیمانه کردن مواد برای بسته‌بندی به‌صورت گسترده‌ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند.

دستگاه مولتی هد که در تعداد توزین‌های مختلف است که می‌تواند با انواع دستگاه‌های بسته‌بندی از قبیل دستگاه‌های بسته‌بندی عمودی که دیگر محصول دانش‌بنیان این شرکت است به کار گرفته ‌شود.

صادرات به کشورهای همسایه

این محصول کاملاً بومی‌سازی شده است و تاکنون صادراتی به کشورهای همسایه ازجمله عراق، افغانستان و ترکیه داشته است. در حال حاضر در این شرکت ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و در حدود ۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، هزینه تعمیر و نگهداری پایین، در دسترس بودن گزینه‌های سفارشی‌سازی برحسب دقت مورد نیاز مشتری و بدنه مستحکم با طول عمر طولانی از مزایای این ماشین‌آلات هستند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بهپو فناوری نوین با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکنون فعالیت‌های خوبی داشته، افزود: این مجموعه نسبت به سایر ارگان‌ها عملکرد بهتر و به‌روزتری دارد و برای بهبود فعالیت خود بهتر است بروکراسی‌های اداری در برخی موارد را کمتر کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول