اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دولت‌های گذشته به مسئله عفاف و حجاب بی توجه بودند

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از عملکرد دولت‌های گذشته در خصوص مقابله با بد حجابی در کشور گفت: متأسفانه عقب ماندگی‌هایی در حوزه مقابله با ب عفاف و حجاب در کشور وجود دارد و دلیل آن عدم همت لازم برای مقابله با بد حجابی توسط دولت‌های گذشته است.

دولت‌های گذشته به مسئله عفاف و حجاب بی توجه بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدحسین سپهر ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه رعایت حجاب توسط ائمه و پیغمبران بسیار سفارش شده است، اظهار کرد: طبق آیات و روایات عفاف و حجاب از واجبات مسلم دینی و مطالبه مراجع تقلید و رهبری است که باید به آن توجه شود. 

وی با اشاره به برنامه مستمر استکبار در راستای مقابله با فرهنگ عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی گفت: در جامعه امروزی عفاف و حجاب تنها آسیب فرهنگی نبوده و دشمن در تمامی عرصه‌ها برنامه دارد و این حجاب را یکی از اهرم‌های مقابله با اساس انقلاب اسلامی می‌داند. 

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح یکی از نسخه‌های برخورد با مردم توسط رژیم صهیونیستی را رواج بی‌عفتی دانست و بیان کرد: در همایش سالانه‌ای که در یکی از دانشگاه‌های رژیم صهیونیست برگزار می‌شود، نسخه برخورد با مردم ایران بی‌عفتی، بی‌حیایی و توسعه انحرافات اخلاقی، مشروب‌خواری و ترویج استفاده از مواد مخدر است. 

سپهر، با تأکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جمهوری اسلامی تصریح کرد: توسعه فرهنگ بی‌غیرتی و بی‌عفتی رأس تهاجم فرهنگی دشمن است که در این راستا همواره با شبکه‌های پیچیده سازماندهی شده ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی و انحرافات اخلاقی در جامعه مواجه هستیم. 

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، حجاب را تنها چادر گذاشتن ندانست و افزود: در کشور لباس‌های محلی که نماد عفت و فرهنگ منطقه وجود دارد که از حجاب کامل برخوردار هستند که باید در جامعه ترویج داده شوند. 

سپهر، با بیان اینکه باید اقدامات اساسی از جمله گفتمان‌سازی در راستای مقابله با بدحجابی صورت گیرد، گفت: استفاده از ائمه جماعات، نخبگان و روحانیت و مردم برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه یکی از نکات ضروری است در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شویم. 

وی با اشاره به ورود سالانه هفت میلیون مسافر به گیلان بیان کرد: حضور گردشگران به منطقه گیلان با فرهنگ‌های متفاوت گاها می‌تواند معضل اجتماعی را افزایش دهد لذا باید حمایت‌های لازم از مرکز در جهت مبارزه با آسیب‌های عفاف و حجاب و معضلات اجتماعی انجام شود. 

به گفته فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، قوه قضائیه ملزم به برخورد با اصناف متخلف در حوزه پوشش و حجاب است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول