اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اختصاص بودجه برای جاده قزوین-الموت-رحیم آباد در سفر ریاست جمهوری/ مسیر «ویار به سپارده» هموار می شود

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان قزوین، احیا و اجرای عملیات راه ارتباطی قزوین- الموت- تنکابن در دستور کار قرار گرفت و بودجه قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد.

اختصاص بودجه برای جاده قزوین-الموت-رحیم آباد در سفر ریاست جمهوری/ مسیر «ویار به سپارده» هموار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در نشست مشترک با حجت السلام محمد صفری نماینده شهرستان های رودسر و املش و رسول فرخی نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل که با موضوع توسعه راه های ارتباطی بین دو استان قزوین و گیلان در مسجد قمر بنی هاشم شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری بسیار خوبی که بین نمایندگان قزوین و گیلان برقرار است گشایش های خوبی در رابطه با جاده های بین دو استان صورت می گیرد.

وی بر لزوم هموار سازی جاده «ویار الموت به سپارده گیلان» تأکید کرد و افزود: جاده ویار به سپارده که ۱۲ کیلومتر آن مربوط به استان قزوین است، سال گذشته ۵ کیلومتر از این جاده تعریض و زیرسازی شده و امسال نیز این ۵ کیلومتر آسفالت می شود.

️نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: در صحبتی که با مدیرکل راه داشتیم، مقرر شد سال آینده عملیات تعریض و آسفالت این جاده 12 کیلومتری به صورت کامل انجام شود.

سیاهکلی با اشاره به جاده قزوین- الموت- رحیم آباد، گفت: این پروژه به سمت تعطیلی پیش رفته بود که با رایزنی های صورت گرفته از سوی نمایندگان قزوین و گیلان مشکلات پیش روی این پروژه حل شد و در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان قزوین نیز احیا و اجرای عملیات راه ارتباطی قزوین- الموت- تنکابن در دستور کار قرار گرفت و بودجه قابل توجهی نیز برای آن در نظر گرفته شد.

️وی همچنین احیای جاده ابریشم را یک برنامه مهم دانست و اظهار کرد: جاده ابریشم نقش بسیار مهمی در ارتباط بین دو استان قزوین و گیلان دارد و ما این برنامه را با جدیت دنبال می کنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول