اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

26 کشته و زخمی در حمله به مینی‌بوس حامل نیروهای ارتش سوریه+ویدئو

در پی حمله راکتی افراد مسلح به مینی‌بوس حامل نیروهای دفاع محلی ارتش سوریه، 12 نفر کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

26 کشته و زخمی در حمله به مینی‌بوس حامل نیروهای ارتش سوریه+ویدئو

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها، ظهر امروز (جمعه)، از حمله راکتی به مینی‌بوس حامل نیروهای دفاع محلی ارتش سوریه در غرب استان حلب خبر دادند.

شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد که افرادی مسلح مینی‌بوس حامل نیروهای دفاع محلی ارتش سوریه را هدف قرار داده‌اند که در پی آن ۱۲ نفر از این نیروها کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.

برخی از رسانه‌های محلی سوریه می‌گویند که عناصر گروه تروریستی «هیئة تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) این حمله را انجام داده‌اند؛ اما با این حال، منابع رسمی سوریه هنوز گزارشی در این خصوص منتشر نکرده‌اند.

طبق گزارش منابع خبری، به نیروهای دفاع محلی در بین منطقه «نبل» و «الزهراء» حمله شده و آن‌ها حین انتقال از نقطه درگیری در محور «عینجاره» واقع در غرب استان حلب هدف قرار گرفته‌اند.

ساعاتی بعد، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن تأیید این حمله به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که در این حمله ده نفر کشته و نه تن دیگر زخمی شده‌اند.

 

ویدئوی منتشر شده از سوی تروریست‌ها

 

این حمله در حالی انجام شده است که در اواخر بهمن ماه سال گذشته نیز تروریست‌ها با کارگذاشتن یک بمب در مینی‌بوس حامل نظامیان سوریه در دمشق باعث مجروح شدن ۱۱ و کشته شدن ۱ نفر از آن‌ها شدند.

چند ماه پیش از این انفجار نیز پایتخت سوریه شاهد انفجاری مشابه بود. خبرگزاری سوریه در این خصوص گزارش داده بود که در پی یک بمب‌گذاری تروریستی و انفجار یک مینی‌بوس حامل نظامیان در دمشق ۱۴ نفر کشته و تعدادی دیگر مجروح شده بودند.

گروه تروریستی موسوم به «سرایا قاسیون» پیشتر در کانال تلگرامی خود با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت انفجار یادشده در دمشق را برعهده گرفته بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول