اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۲۰۰ هزار جهادگر گیلانی چه خدماتی ارائه کردند؟

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار جهادگر گیلانی در قالب سه هزار و 500 گروه جهادی در حوزه مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی خبر داد.

۲۰۰ هزار جهادگر گیلانی چه خدماتی ارائه کردند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و نامگذاری آن توسط رهبر انقلاب در ۱۷ اردیبهشت اظهار کرد: استان گیلان سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی ثبت شده در اطلس جهادی بسیج سازندگی دارد که همگی سازمان‌دهی شده هستند.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر دو هزار مسکن مددجویی با همکاری کمیته و خیرین ساخته و در سال گذشته تحویل متقاضیان داده‌ایم، گفت: ساخت ۵۰۰ مسکن مددجویی دیگر در هفته گذشته در دستور کار قرار گرفت، ما در بحران‌ها از سیل، زلزله و غیره در کنار مردم بوده و هستیم و جهادگران بسیجی کارنامه درخشانی ثبت کردند که یک نمونه آن بازسازی ۲۰۰ خانه آسیب‌دیده از سیل گلستان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار نفر در قالب سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی ثبت شده در سازمان بسیج ثبت شده فعالیت می‌کنند، بیان کرد: دو هزار مسکن مددجویی در مدت سه سال در نقاط محروم و صعب‌العبور ساخته شد که بیان این عدد یادآور زحمات فراوانی جهاد گران مخلص و بسیجی ‌است.

ابراهیمی با بیان اینکه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب مسیر آینده را با چهار راهبر مهم جوانان، امید به آینده، جهش، پیشرفت و مدیریت جهادی را ابلاغ فرمودند، تصریح کرد: در همان روزهای اول فرمان رزمایش مواسات، اقدامات را آغاز کردیم و در حوزه بهداشتی بیش از هشت هزار بسته معیشتی و بیش از یک‌میلیون غذای گرم طبخ شد و ۳۰۰ سری جهیزیه آماده و در رزمایش ۱۰ روزه هفته گذشته عهد دوباره‌ای با شهدا بستیم و هشت هزار بسته معیشتی و‌۵۰ سری جهیزیه تقدیم خانواده‌ها کردیم شد.

 وی با بیان اینکه بحران بزرگ کرونا را به همت جوانان جهادی گذراندیم، افزود: تا محرومی هست، هستیم و تا محرومیتی هست هستیم، ما خود را خادم مردم و رهبری میدانیم، گفتنی است بالغ‌بر ۵۰۴ میلیارد تومان کمک توسط گروه‌های جهادی گیلانیان انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول