اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

47 سری جهیزیه بین نو عروسان نیازمند ساوه توزیع شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان 47 سری جهیزیه بین نو عروسان نیازمند در شهرستان ساوه توزیع شد.

47 سری جهیزیه بین نو عروسان نیازمند ساوه توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان 47 سری جهیزیه با نام «کاروان خوشبختی» بین نو عروسان نیازمند در شهرستان ساوه توزیع شد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه در این مراسم گفت:  در راستای اجرای طرح ازدواج آسان و کمک به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) با تعامل صورت گرفته با بسیج ناحیه ساوه این تعداد جهیزیه آماده شده است.

حسین ذبیحی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد تسهیل در فراهم کردن شرایط ازدواج و بحث ازدواج آسان خانواده های نیازمند است که این امر با تعامل نیکوکاران و نهادهای مربوطه در حال اجراست. 

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد با توانمندسازی خانواده‌ها قصد دارد چرخه فقر و نیاز را از بین ببرد، گفت: در این راستا با ایجاد اشتغال پایدار و ارائه تسهیلات، آموزش‌ها و همکاری با کارفرمایان بدنبال تحقق این موضوع هستیم.

47 سری جهیزیه با هدف کمک به ازدواج آسان تهیه شده است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این مراسم با بیان اینکه 47 سری جهیزیه با هدف کمک به ازدواج آسان تهیه شده است، گفت: این اقدام همزمان با هفته بسیج سازندگی صورت گرفت و می‌تواند قدمی برای رفع محرومیت باشد. 

 علیرضا مهدی افزود: این سری جهیزیه‌ها شامل 5 قلم لباسشویی، یخچال، گاز، تلویزیون و جارو برقی است که به همت کمیته امداد و بسیج آماده و تحویل خانواده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول