اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رقابت بیش از هزار اصفهانی در هفدهمین دوره آزمون کتبی حافظان قرآن

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: آزمون کتبی هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در اصفهان با شرکت بیش از هزار نفر از حافظان خواهر و برادر در رشته‌های ۱۰ جزء، بیست جزء و حفظ کل برگزار شد.

رقابت بیش از هزار اصفهانی در هفدهمین دوره آزمون کتبی حافظان قرآن

محمد حسین پسندیده مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آزمون کتبی هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری و در ۷ حوزه امتحانی در شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا، خمینی شهر، خوانسار، نایین با شرکت بیش از هزار نفر از حافظان خواهر و برادر در رشته‌های ۱۰ جزء، بیست جزء و حفظ کل برگزار شد. 

 

وی بیان کرد: این آزمون طی ۲ مرحله  کتبی و شفاهی در استان برگزار می‌شود که مرحله شفاهی آن در شهریور و مهرماه ماه ویژه قبول‌شدگان مرحله اول کتبی است؛ تعداد ثبت‌نام‌شدگان به تفکیک رشته و جنسیت در استان اصفهان در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهر و برادر ۲۲۴ نفر، رشته حفظ ۲۰ جزء ۹۷ نفر و حفظ کامل ۷۲۱ نفر می‌باشند. 

 

به گزارش فارس، شرکت کنندگان نتایج و اطلاعات کامل این آزمون را در سایت تلاوت می‌توانند دنبال کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول