اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

رئیس رسانه ملی به فارس گفت: در رسانه ملی ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ماست و در این راه هم نشان دادیم که صداوسیما می‌تواند پرونده‌ها و مطالباتی را که سال‌ها بر زمین مانده بود به نتیجه برساند.

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از غرفه خبرگزاری فارس دیدن کرد.

امروز رسانه‌های جبهه انقلاب رسالت سختی بر عهده دارند

جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به رسالت سخت رسانه‌های انقلاب اسلامی گفت: به همکارانم در خبرگزاری فارس خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همه ما به عنوان افسران و فعالان فرهنگی به وظیفه هدایت و کاربری خودمان به خوبی عمل کنیم و یکی از گردنه‌های مهم و سخت انقلاب را پشت سر بگذاریم.

ما در رسانه ملی و شما در خبرگزاری فارس وظایف سنگینی برعهده دارید

رئیس رسانه ملی ادامه داد: ما در نقطه‌ای به سر می‌بریم که نقطه عطف و ارتقاء انقلاب اسلامی است و این دوره وظیفه ما رسانه‌ها را سنگین کرده و در عرصه‌های مختلف باید مسیر قبل توجهی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، منطقه‌ای و بین‌المللی طی کنیم. ما در رسانه ملی و شما در خبرگزاری فارس باید به این رسالت عمل کنید و ان‌شا‌الله قدر این موقعیت را بدانیم و از این گردنه پربرکت تاریخی به خوبی عبور کنیم.

ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ما در رسانه ملی است

جبلی درباره برنامه‌های رسانه ملی درباره ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: در رسانه ملی ترویج کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ماست و در این راه هم نشان دادیم که صداوسیما می‌تواند پرونده‌ها و مطالباتی را که سال‌ها بر زمین مانده بود به نتیجه برساند. یکی از این مطالبات کمک به صنعت کتاب برای در دسترس‌تر قرار گرفتن و ارزان شدن آن است که راحت‌تر، روان‌تر و بهتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

باید نسل جوان را با اسطوره‌های انقلاب آشنا کنیم

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه کتاب‌های ارزشمندی را در نمایشگاه کتاب دیدم، گفت: برخی از این کتاب‌ها را مطالعه کردم و پیشنهادم این است که کتاب‌هایی را که نسل جوان را با بزرگان و افتخارات ایران و انقلاب اسلامی آشنا می کند باید به نسل جوان معرفی کنیم. ما حتماً نیازمندیم که خاطرات خوب را مرور کنیم و باید افتخارات و اسطوره‌ها را به نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول